Nagrađivani filmski redatelj završio je snimanje novog igranog filma ‘F20’ za koji mu je HAVC odbio dati novac. Ostojić govori o ustrojstvu HAVC-a te o hrvatskom jalu koji je u njegovu slučaju, smatra, itekako prisutan. Govori i o situaciji u kojoj se nalazi film u Hrvatskoj

Ovih dana nagrađivani hrvatski filmski redatelj Arsen Anton Ostojić završio je snimanje novog igranog filma “F20” koji je financirao privatnim sredstvima jer je unatoč dosadašnjim vrlo uspješnim filmovima, Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) već tri natječaja zaredom odbio financirati njegove nove radove.

Ostojić je diplomirao filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu te magistrirao filmsku režiju i produkciju na New York Universityju u SAD-u, gdje je i živio niz godina. Hrvatska javnost upoznala ga je filmovima “Ta divna splitska noć”, “Ničiji sin” i zadnjim “Halimin put”, koji je širom svijeta osvojio čak 31 nagradu te je još uvijek najnagrađivaniji hrvatski igrani film. Sva tri filma bila su i hrvatski kandidati za nagradu Oscar. Međutim, unatoč uspjehu, Ostojić ponovo nije dobio financijsku potporu za svoj novi igrani film, psihološki triler “F20”. Stoga ga je sam financirao, a snimanje je završeno prije nekoliko dana. U razgovoru za Nacional Ostojić je govorio o tome zašto nije dobio novac od HAVC– za nove filmove, vođenju te institucije, odnosu s ravnateljem Hrvojem Hribarom te stanju u hrvatskom filmu.

NACIONAL: Nedavno ste završili snimanje novog igranog filma “F20” prema scenariju Hrvoja Sadarića, nagrađenom na natječaju Ars Septima. O kakvom je filmu riječ?

To je punokrvni psihološki triler koji se ne bavi ni politikom, ni ratom, ni partizanima, ni ustašama, ni socijalom, ni gospodarstvom. Potpuno je cijepljen od ikakvih dnevnopolitičkih tema, iako jezivo nalikuje na neke vrlo recentne vijesti iz crne kronike. To je film o dvoje dvadesetogodišnjaka koji se upoznaju u Zagrebu tijekom ljeta. Ona je prisiljena raznositi pizze za svog oca koji drži malu obiteljsku pizzeriju, iako žudi za odlaskom na more. On je stalno kod kuće jer su mu roditelji otišli u vikendicu, neprestano igra računalne igrice i naručuje pizze. Tako se njih dvoje upoznaju i zaljube, a ona ga nagovori da ukradu novac njezinu ocu i odu na Zrće kako bi se proveli. On to prihvati, iako nevoljko, ali stvari pođu pogrešnim putem. Glavne uloge tumače dvoje iznimnih, mladih glumaca – Romina Tonković i Filip Mayer. To je Rominina prva filmska uloga. Nikada prije još nije stupila pred kameru…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
Slobodni novinar, urednik, promotor i pisac. Dvadeset godina iskustva u organizaciji rock koncerata (preko 500 koncerata hrvatskih i inozemnih izvođača), press konferencija, izložaba i modnih revija. Jedan od osnivača Hrvatske novinarske rock nagrade Crni mačak i član Savjetodavnog tijela nagrade (Predsjednik Savjetodavnog tijela 1998.). Dugogodišnji radijski urednik i voditelj (Radio 101, Radio 1, Plavi radio), te rock kritičar (Radio 101, Plavi radio, Slobodna Dalmacija, Vip Music, Tportal.hr, Rolling Stone). Redovan član Hrvatskog Novinarskog Društva. Prvi roman (Dolce Vita) objavila je nakladnička kuća Fraktura u ožujku 2004. 2005. kao autor i redatelj potpisujem dokumentarni tv film "Kad muzičari šokiraju" u produkciji nezavisne producentske tvrtke Trezor idea. 2010. od HGF-a (Hrvatski glazbeni festival) primam nagradu za životni doprinos razvoju i unaprjeđenju demo scene i dugogodišnji kontinuirani rad na promicanju urbane i alternativne glazbene kulture. U svibnju 2103. pokreće web portal www.spotdepo.hr.