IKEA HRVATSKA Švedska robna kuća predstavlja katalog za 2017. godinu i novu voditeljicu

Autor:

Promo

IKEA Hrvatska predstavilja novi katalog za 2017. godinu koji će u razdoblju od 30. kolovoza do 14. rujna biti distribuiran na 475 638 kućanstava u Zagrebu i okolici. Uz novi katalog, IKEA Hrvatska ima novu voditeljicu, Dariju Kuljić, koja poziciju preuzima od 01. rujna.

Više od 470 tisuća kućanstava dobit će vlastiti primjerak IKEA kataloga na kućni prag.
Od 30. kolovoza do 14. rujna trajat će distribucija trećeg hrvatskog izdanja IKEA kataloga za 2017. godinu.

Uz tiskani katalog, ovu godinu začinit će i potpuno redizajnirani i inspirativni digitalni IKEA katalog i aplikacija. Odlikuje ih responzivni dizajn, a pregled je omogućen na pametnim telefonima, tabletima, desktop računalima i laptopima te zadnjoj generaciji Apple TV-a. IKEA katalog za 2017. godinu pun je novih i dobro dizajniranih proizvoda za uređenje doma te pruža inspiraciju kako bi život kod kuće bio ljepši, ugodniji i održiviji.

„Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi“, pojasnila je temu ovogodišnjeg kataloga Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb.

Po prvi puta do sada IKEA katalog sadrži dodatan sadržaj – 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju kako se tvrtka IKEA povezuje s različitim ljudima u različitim kulturama i kako nam saznanja o životu ljudi diljem svijeta pomažu da razumijemo njihove potrebe i snove te stvaramo nove, ali i unapređujemo postojeće proizvode i rješenja.

„IKEA uvijek dizajnira za stvarne potrebe ljudi, zbog čega ovogodišnja naslovnica kataloga poručuje “Dizajn za ljude”. To znači da IKEA stvara proizvode i rješenja koji imaju svrhu, uvijek imajući na umu stvarne životne situacije“, naglasio je Igor Štefanac, PR menadžer u IKEA Hrvatska.

IKEA katalog za 2017. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka. Cijeli proizvodni lanac IKEA kataloga nosi FSC certifikat, što znači da se od šume do tiska prati proces nastajanja proizvoda, što je garancija odgovornog upravljanja šumama. Digitalni katalog nudi više od tri sata interaktivnog sadržaja, poput filmova jednostavnih za navigaciju te savjeta i ideja IKEA zaposlenika. Uz to, digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti što korisniku omogućuje smještanje IKEA proizvoda u vlastiti dom.

Darija Kuljić je nova voditeljica robne kuće IKEA Zagreb
Od 1. rujna 2016. godine Darija Kuljić preuzima vođenje robne kuće IKEA Zagreb, dvije godine nakon njena otvorenja tijekom kojih je Darija bila na poziciji zamjenice voditelja robne kuće. Karijeru je započela 2003. kao brand menadžer kompanije GAP i to u londonskoj poslovnici ovoga modnoga brenda. Vođenje jedne od GAP-ovih prodavaonica u Londonu Darija preuzima 2007., a 2009. godine dolazi na poziciju komercijalnog menadžera u istoj kompaniji. Darija se vraća u Zagreb 2010.godine  kao voditeljica GAP-ove poslovnice u Arena centru da bi 2013. godine postala dio IKEA Hrvatska tima kao zamjenica voditelja robne kuće IKEA Zagreb. Darija je diplomirala strojarstvo na Sveučilištu u Mostaru te ima diplomu prestižnog londonskog University of Arts, London College of Fashion.

Darija Kuljić i Igor Štefanac

Darija Kuljić i Igor Štefanac

Prema globalnoj strategiji upravljanja ljudskim potencijalima IKEA Grupe, sukladno vrijednostima kompanije koje naglašavaju važnost raznolikosti i jednakosti, IKEA do 2020. godine planira imati jednaku zastupljenost muškaraca i žena na upravljačkim pozicijama. Trenutno je na globalnoj razini 48% žena na upravljačkim pozicijama. U Hrvatskoj je od ukupnog broja zaposlenika 55% žena, a na srednjim i višim upravljačkim pozicijama ih je 53%.

O IKEA Grupi:

Naša je vizija stvoriti bolji svakodnevni život većini ljudi te nudimo dobro dizajnirane, funkcionalne, pristupačne i kvalitetne proizvode, proizvedene imajući na umu brigu za planet i okoliš. IKEA Grupa ima 337 robnih kuća u 28 zemalja. Uz to, 50 robnih kuća vode franšize izvan IKEA Grupe. Tijekom poslovne 2015. godine IKEA Grupa imala je 771 milijuna posjetitelja, a 1.9 milijarda ljudi posjetila je web stranicu www.ikea.com.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)