HRVATSKA VLADA: U 2015. proglašena jednom od najpristupačnijih na Facebooku u Europi

Autor:

EPA/LUONG THAI LINH
Hrvatska vlada ima treću najveću zajednicu korisnika Facebooka i treća je po broju komentara građana u konkurenciji europskih vlada, pokazalo je istraživanje agencije Burson-Marsteller “World Leders on Facebook” čiji su rezultati objavljeni u ponedjeljak.

U istraživanju je analizirano više od 500 Facebook stranica izvršne vlasti.

“Nakon brojnih priznanja za komunikaciju s građanima putem Twittera, Odjel za online komunikaciju Vlade RH, kao dio Službe za odnose s javnošću, dobio još jedno međunarodno priznanje za svoj trud i rad u komunikaciji s građanima, ovaj put za otvoreni dijalog putem društvene mreže Facebook”, navodi u priopćenju Službe za odnose s javnošću Vlade RH.

Istraživanje pod nazivom “World Leaders on Facebook“, prvo takve vrste u svijetu, obuhvatilo je cjelokupnu komunikaciju Vlade na Facebooku. U prošloj godini, Vlada je putem 389 objava građanima približila mnoštvo tema i javnih politika, a građani su odabrali opciju “sviđa mi se” više od 280.000 puta te izrazili svoje mišljenje kroz 53.000 komentara.

 Također u priopćenju stoji da više od 145.000 Facebook korisnika prati aktivnosti Vlade, što čini treću najveću zajednicu na Facebook stranicama europskih vlada. Broj građana koji prate rad Vlade kontinuirano raste, a tjedno više stotina građana odluči pratiti aktivnosti Vlade putem ove društvene mreže.

 Kako bi dodatno potaknula otvoren, transparentan i neposredan dijalog s građanima, Vlada RH otvorila je Facebook zid za sve građane koji pristupe stranici, ne samo za upite zajednice (page fans). Zid Vlade RH time je postao forum za razmjenu sugestija, kritika, mišljenja i stavovima kojemu je cilj povećati participaciju građana u političkim procesima.

 Isto istraživanje međunarodne agencije, pokazalo je da je Vlada RH jedna od najpopularnijih i najpristupačnijih vlada, jer je po broju prijava lokacije putem pametnih mobitela (location checks-ins), druga najposjećenija vlada u Europi, te čak četvrta u konkurenciji vlada svijeta.

 Istraživanje posebno ističe rad Odjela za online komunikaciju koji je u 2015. bio na raspolaganju građanima od 9 do 22 sata te odgovorio na više od 8.300 upita građana.

 Facebook objave Vlade ukupno su dosegnule 29 milijuna pogleda, a u prosjeku je više od 5,5 tisuća članova zajednice svakodnevno na neki način imalo interakciju s Facebook stranicom Vlade, stoji u priopćenju.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)