Vodstvo Hrvatske radiotelevizije (HRT) zatražilo je od bivšeg glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana povrat 104.068 kuna za troškove parničnih postupaka za njegova 23 privatna spora koja je tijekom svojega mandata pokrenuo na trošak HRT-a.

Kako Hina saznaje, zahtjev za povrat novca od Radmana podnesen je na preporuku interne revizije koja provodi nadzor nad poslovanjem i odlukama bivše uprave javne radiotelevizije, među kojima je bila i odluka o pokrivanju parničnih troškova glavnog ravnatelja.

“Pokrivanje troškova Radmanovih privatnih sudskih sporova temeljilo se na odluci koju je bivši glavni ravnatelj HRT-a sam o sebi donio. Riječ je o službenome dokumentu pod nazivom ‘Odluka o sudskim troškovima odgovornih osoba i radnika HRT-a’ od 14. svibnja 2015., odnosno o dokumentu ‘Izmjena i dopuna Odluke o sudskim troškovima odgovornih osoba i radnika HRT-a od 9. srpnja 2015.'”, navodi se u HRT-ovu odgovoru Hini.

Vodstvo HRT ističe da je ta odluka stavljena izvan snage sredinom ožujka, nakon Radmanove smjene. Također navodi da je Radman potpisao i odluku o svojevrsnoj podjeli troškova nakon pravomoćne presude u tim privatnim sporovima.

“Bivši glavni ravnatelj HRT-a sam sebi je potpisao izjavu kojom se utvrđuje da će u slučaju da pravomoćno uspije u sporu dosuđeni trošak sudskoga postupka uplatiti na žiroračun HRT-a. U slučaju da pravomoćno izgubi spor, obvezao se samo drugoj strani nadoknaditi trošak sudskoga postupka”, ističu s HRT-a.

Osim povrata troškova za privatne sporove od Radmana, HRT traži i povrat novca od bivšeg ravnatelja poslovanja Borisa Sruka, koji je pokrenuo četiri sudska postupka u kojima je 13.900 kuna troška platio HRT. “Ni gospodin Goran Radman niti gospodin Sruk do ovoga trenutka nisu podmirili spomenute troškove”, poručuju s HRT-a.

Radman nije htio komentirati tvrdnje novog vodstava HRT-a, a Sruk je bio nedostupan.

Među novijim sudskim sporovima koje je pokrenuo Radman je i onaj na temelju privatne tužbe protiv bivše urednice HTV-a Hloverke Novak Srzić zbog njezinog autorskog članka “Labrador s HRT-a donio mi je turiste”, u kojem je prvo ročište održano prošlog tjedna na zagrebačkom Općinskom kaznenom sudu.

Prvo ročište očekuje se i u Radmanovu sporu protiv nakladnika “Bujice” na osječkom sudu u kojem bivši ravnatelj HRT-a traži naknadu štete od 90.000 kuna zbog, kako se navodi, niza neprovjerenih i neistinitih informacija i uvredljivih objeda kojima su mu povrijeđeni dostojanstvo, čast i ugled.

Komentiraj

FOTO:Igor Kralj/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.