GRUPA DE RIGO VISION Obiteljska tvrtka proširila prodajnu mrežu na američko tržište

Autor:

Promo

Vodeća svjetska grupacija u području dizajna, proizvodnje i distribucije naočala, grupa De Rigo Vision širi prodajnu mrežu na američko tržište.

De Rigo Vision potpisala je ugovor za preuzimanje kompletnog vlasništva nad tvrtkom REM Eyewear u Los Angelesu, koja je jedna od najvećih distributera naočala na američkom tržištu. Time su u portfolio grupe dodani brandovi Converse, John Varvatos, Lucky Brand, Jones New York i Jonathan Adler. 

Novi poslovni potez dio je strateškog plana grupe De Rigo Vision za daljnje međunarodno širenje. Poslovna integracija pod imenom De Rigo REM omogućit će kreiranje široke prodajne mreže za raznoliki portfolio brandova te je u skladu s principima obiteljskog biznisa talijanske tvrtke.

Širenjem globalnog distribucijskog sustava grupe De Rigo Vision dodatno je ojačana i veleprodajna mreža kroz koju se proizvodi grupacije distribuiraju u 80 država, većinom u Europi, Aziji i Americi, kroz 15 tvrtki i više od 100 neovisnih distributera.

De Rigo središnji ured

De Rigo središnji ured

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)