McCann Worldgroup po treći je put u četiri godine osvojio naslov ‘Agencijska mreža godine’ na istaknutom oglašivačkom festivalu Golden Drum. 

Festival održan u Gradu Ljubljani ponovo je okupio najbolje predstavnike s područja oglašavanja iz zemalja središnje i istočne Europe. Poznatoj agencijskoj mreži McCann Worldgroup s ukupno osvojenih 169 bodova dodijeljena je najvažnija nagrada Golden Net Award.

Iz agencije McCann Worldgroup naglašavaju kako je svih “šest zemalja CEE regije doprinijelo osvajanju vrhunske festivalske nagrade”.

Podružnica McCann Beograd osvojila je dva Grand Prixa (kategorije Direct i Integrated) za kampanju ‘Lav kokice’ i značajno doprinjela ukupnoj pobjedi.

Content Grand Prix pripao je McCannu Tel Aviv za kampanju ‘Big Brother Unboxing’, a četvrti Grand Prix za ‘GO MONO’ kampanju koju je osmislio McCann Worldgroup Rumunjska.

“Postati najnagrađivanija agencijska mreža po treći put je izvanredan trenutak za McCann te sve naše agencije središnje i jugoistočne Europe. Cijela regija je napravila sjajan posao pomažući kako našim klijentima tako i cijeloj našoj mreži. Oduševljen sam što smo primili ovo priznanje'”, naglasio je Rob Reilly, globalni kreativni predsjednik u agenciji McCann Worldgroup.

“Uspjeli smo razviti kreativnu kulturu u kojoj rad i rezulati na prvo mjesto stavljaju izvrsnost. Očaran sam kad vidim kako su naši napori nagrađeni diljem tržišta središnje i istočne Europe”, rekao je Pablo Walker, predsjednik McCann Worldgroup Europe.

McCann Worldgroup osvojio je ukupno 169 bodova, što uključuje 4 Grand Prixa, 5 Zlatnih i 9 Srebrnih bubnjeva za uspiješnih 11 kampanja iz šest zemalja – Srbije, Češke, Finske, Mađarske, Izraela i Rumunjske.

Komentiraj