GLAZBENE RECENZIJE Mel Camino, Bajaga, Massimo

01. MEL CAMINO ‘KAD? SAD!’ (AQUARIUS RECORDS/SPONA): Vrlo ugodno iznenađenje

Mel Camino je manje poznati bend iz Velike Gorice koji se godinama trudi postati vidljiv. Istini za volju, više su lutali i tražili se s prvim trima albumima, nego što su ponudili nešto ozbiljno zbog čega bi ih i publika ozbiljno shvatila. I onda su nedavno snimili četvrti album „Kad? Sad!“ zbog kojega su se stekli svi uvjeti da postanu vidljivi, da ih publika uzme za ozbiljno i da napokon dođu do pozicije koju su zaslužili. Album ima 11 dobrih pjesama koje su čvrste, melodiozne i radiofonične, odličnu produkciju pouzdanog producenta Marka Mrakovčića i par potencijalnih hitova. Autor pjesama je Zlatko Majsec, pjevač grupe koji je svojim talentom izgradio album. Učeći u školi novog vala, dodao je sve što treba iz više škole dobrog domaćeg rocka te nadogradio odličnim tekstovima i suvremenim svjetskim rock pristupom kroz fino razrađene aranžmane i dobro složene gitarističke rifove. Ponekad u nekim pjesmama malo pokleknu, ali s ponosom mogu stati rame uz rame s grupom Letu štuke ili se natjecati s domaćim rock bendovima koji su popularni, ali ne i kvalitetni. Grupi Mel Camino treba publika i dobar PR. Kad? Sad! Ovo je odličan bend s vrlo dobrim albumom i bila bi prava šteta da ostanu zatočeni u gomili anonimnih bendova. Vrlo ugodno iznenađenje.

02. BAJAGA ‘U SALI LOM’ (CROATIA RECORDS): Jedan od boljih albuma u karijeri dugoj 40 godina

I nakon gotovo 40 godina karijere i iznenađenja koje je pripremio svojim prvim samostalnim albumom „Pozitivna geografija“ davne 1984. i nizom drugih kasnijih hitova, Bajaga kao da proživljava novu mladost uz nevjerojatnu kreativnu energiju. Novi album „U Sali lom“ jedan je od najboljih albuma u njegovoj dugoj karijeri koji već nakon prvog preslušavanja ostavlja dojam vrhunskog rock albuma s pjesmama koje oduševljavaju svojom bezvremenošću. Bez ikakvog podilaženja aktualnim glazbenim trendovima, ali sa sjajnim tekstovima i izuzetno pitkim refrenima, Bajaga nudi deset pjesama od kojih barem sedam imaju potencijal postati njegovi novi veliki hitovi. Znalački skladane pjesme s odličnim aranžmanima kojih se ne bi posramio ni Bryan Adams, ali ni bilo koja druga klasična rock zvijezda na bilo kojem kraju svijeta. On zna kako ne zaglaviti u kičastim stihovima i stvoriti klasične rock pjesme kojima se ne može gotovo ništa zamjeriti.

03. MASSIMO ‘SADA’ (AQUARIUS RECORDS): Ponovo pun pogodak

Da je Massimo jedan od najboljih muških vokala u Hrvatskoj posljednjih desetak godina znaju već svi. Massimo uspijeva zadržati svoju poziciju na vrhu domaće scene, što nije lako. Tri godine od posljednjeg albuma „1 Dan ljubavi“ odlučio je objaviti novi studijski album „Sada“. Dostojan nasljednik prethodnog albuma, pa čak možda i nijansu bolji. Od starih suradnika zadržao je Predraga Martinjaka, Sandra Bastiančića i Dadu Pastuovića kojima su se pridružili Bruno Kovačić i Nikša Bratoš te Sergej Četković s prekrasnom baladom „Nisam spreman“ kao i D. Arslanagić, I. Dečak, A. Lojo i N. Voloder. Massimo je pažljivo odabrao suradnike i njihove pjesme, ali i producente (P. Miholjević, J. Ferina, N. Bratoš, T. F. Šušak, I. Dečak, P. Martinjak, I. Popeskić) koji su se posvetili tim pjesmama, ne želeći ništa ostaviti nedovršeno ili bez kontrole. Rezultat je očekivano dobar album u njegovu prepoznatljivom stilu, suvremene produkcije i karakterističnom down tempu klasičnih pop balada koje mu stoje poput dobro skrojenog odijela. Album „Sada“ mogao bi na engleskom ili još bolje talijanskom jeziku sjajno funkcionirati i izvan granica Hrvatske.