01. GRČ ‘NEK’ PADAJU GLAVE’ (MINER RECORDS): Brutalno seciranje stvarnosti

Iako su početkom studenog prošle godini u zagrebačkoj Močvari priredili koncertnu promociju albuma ‘’Nek’ padaju glave’’, on se tek nedavno pojavio u prodaji. Malobrojna publika koja je svjedočila njihovu nastupa uvjerila se da se pred njima ukazala jedna od najkvalitetnijih post punk grupa iz bivše Jugoslavije koja je svojim savršeno uvježbanim nastupom, snagom izvedbe, tekstovima i energijom pokazala da je na vrhuncu karijere, unatoč stažu dugom preko 30 godina. Takav je i novi album ‘’Nek’ padaju glave’’. Svjež i brutalan, moćan i intrigantan. Oni gitarističkim rifovima i ritam sekcijom ‘’režu utrobu’’, a tekstovima ‘’skidaju glave’’. Zoff nije nikada bolje pjevao u karijeri, a prateći bend je uigran. Jedini prigovor je produkcija koja ne slijedi njihovu glazbenu izražajnost. Enigma je zašto Grč nema sljedbenike jer kvaliteta njihove glazbe, originalnost glazbenog izraza i imidž benda garancija su za jedinstveni klupski glazbeno-scenski spektakl. Ovaj album zaslužuje pažnju svakog ozbiljnog poštovatelja hrvatske glazbene scene zbog teškog i moćnog groovea te tekstova koji brutalno ispisuju stanje u društvu, izbacujući na površinu tamnu stranu života. Ukaže li vam se prilika, obavezno ih doživite uživo, ali prije toga temeljito preslušajte album. Vrijedi ga itekako čuti.

02. LUNA ‘NESTVARNE STVARI’ (HELIDON/DRUŠTVO LJUBITELJA POPULARNE KULTURE): Nestvarno dobro

Ovih dana u prodaji se pojavila fenomenalna biografija novosadske grupe Luna ‘’Ogledala Lune’’ koja je djelovala od 1981. do 1983. i u tom kratkom razdoblju ostavila debelu brazdu u povijesti rocka na ovim prostorima. Na 380 stranica, uz 250 fotografija, tekstove pjesama te niz intervjua s članovima grupe i svim najvažnijim podacima za upoznavanje s njima i njihovom karijerom, autori knjige (Predrag Popović, Saša Rakezić i Goran Tarlać) dodali su i jedini objavljeni album ove jedinstvene grupe, masteriranu verziju ‘’Nestvarnih stvari’’. Sve češće pojavljuju se reizdanja bendova koji su nakratko zabljesnuli prije 30 ili 40 godina, ali ovo je za mnoge sudionike 80-ih prava poslastica. Izdanje je i sjajna prilika novim generacijama za upoznavanje nepravedno zapostavljenih bendova 80-ih koje nisu činili samo prvoborci novog vala, nego niz glazbenika koji su kreativnim idejama bili ispred svog vremena. Luna je za mnoge ostala jedan od najboljih ‘’novih’’ bendova 80-ih, a biografija i album sjajan je uvid u njihovu karijeru.

03. MASSIMO & ZAGREBAČKI SOLISTI ‘ISTI OSJEĆAJ’ (AQUARIUS RECORDS): Uhvaćen na djelu

Massimo u veljači već godinama oko Valentinova održava koncerte u Zagrebu. Svaki novi koncert iz serije po nečemu je poseban, drugačiji i bolji. Tako je u KD Vatroslava Lisinskog uz pratnju Zagrebačkih solista 2016. tog mjeseca održao dva koncerta. Pjesme koje Massimo izvodi dožive (ne)očekivanu potpunost izraza koji prikladno dopunjuju atmosfera koncerta i publika koja oduševljeno pjeva. Ovaj album uspio je uhvatiti sve te momente nudeći i neočekivano intimnu atmosferu i 15 velikih hitova u izvedbi kojoj se nema što zamjeriti. Vrhunska vokalna interpretacija, savršena glazbena pratnja i uhvaćena atmosfera te odlična produkcija. Album je dokaz zašto je Massimo već godinama na vrhu, poslastica za njegove obožavatelje i odličan putokaz za sve koji se žele baviti pjevanjem sa željom da jednog dana dosegnu njegov status.