Traje digitalna kampanja Beck’s Scratch4Art u kojoj svatko može biti dizajner ili umjetnik.

Grebanje etikete piva pravi je fenomen, kako bi podržao taj ‘običaj’ i potaknuo otkrivanje unutarnjeg umjetnika, Beck’s je pokrenuo zanimljivu kreativnu kampanju kojoj se može pristupiti putem službene internetske stranice: http://scratch4art.becks.hr/

U grebanju Beck’s boce okušao se i Juraj Zigman, jedan od najvećih domaćih kreativaca i omiljeni hrvatski dizajner čiji nadaleko poznati dizajn prkosi standardima i zrači individualizmom.

“Volim izlete u razne sfere umjetnosti i dizajna, umjetnost je univerzalna i daje priliku da dam dio sebe u ono što mi u trenutku inspiracije posluži kao slikarsko platno“, rekao je Juraj Zigman, koji je u svojem ateljeu napravio pravu malu Scratch4Art izložbu i time dao dodatan poticaj svima da budu drukčiji i otkriju svoje skrivene kreativne vještine.

Scratch4Art produkt je mašte i kreativnosti koji potiče na stvaranje bilo kada i bilo gdje.

“Shvatili smo da i neke navike kojih često nismo svjesni mogu proizvesti prava mala remek-djela. Želimo podržati svaki oblik kreativnog izražavanja i u svakom pojedincu probuditi unutarnjeg umjetnika“, izjavila je Mateja Kovačević, brand manager ABI & licensed Premium brands.

Svakog ponedjeljka tijekom četiri tjedna započinje novi krug kampanje Scratch4Art, probudite umjetnika u sebi i izgrebite vlastiti dizajn na virtualnoj Beck’s boci uz opis značenja odabranog motiva.

Kreativna kampanja traje sve do 26. studenog.

Komentiraj