Šest kompanija Agrokor koncerna – Agrolaguna, Belje, Jamnica, Ledo, PIK Vrbovec i Zvijezda, u zajedničkom nastupu s Hrvatskom gospodarskom komorom, predstavilo se od 16. do 20. listopada na najvećem europskom sajmu prehrambene industrije – SIAL u Parizu.

Ovo pedesetiprvo tradicionalno izdanje SIAL-a ugostilo je čak 7 000 izlagača iz 100 svjetskih zemalja te ga je posjetilo više od 155 000 posjetitelja.

Predstavnici Agrokorovih kompanija uspješno su prezentirali svoje proizvode i brendove te ostvarili važne poslovne kontakte na potencijalnim novim izvoznim tržištima. Agrolaguna je tako predstavila svoje proizvode pod brendovima Ol Istria, Vina Laguna i Sir Laguna koji su osvojili brojne internacionalne nagrade za kvalitetu.

Belje se također predstavilo sa svojim nagrađivanim vinima, Baranjskim kulenom i ABC svježim krem sirom. Aduti tvrtki Jamnice za predstavljanje na Sialu-u bile su vode Jamnica i Jana. Zvijezda, Margo i Omegol brandovi bili su u fokusu predstavljanja Zvijezde, dok su Ledo i Pik Vrbovec na sajmu predstavili gotovo cjelokupan asortiman svojih proizvoda.

“Širenje poslovanja uz otvaranja novih tržišta ključno je za uspješno poslovanje u budućnosti te su upravo sajmovi poput Siala izvrsne prilike za ostvarenje ili produbljivanje međunarodnih suradnji. Kroz prisustvovanje na ovogodišnjem, ali i nekoliko prethodnih sajmova, uvjerili smo se da je Sial pravo mjesto za pozicioniranje kompanija Agrokor koncerna na internacionalnom tržištu. Kroz ostvarene kontakte i suradnje dodatno ćemo ojačati platformu za buduće izvozne uspjehe, a što jest jedna od ključnih odrednica budućeg poslovanja Agrokorovih proizvodnih kompanija”, istaknula je Jasna Mikačić, direktorica marketinga za izvoz Agrokor koncerna.

Dodatna zanimljivost ovogodišnjeg Siala bile su brojne inovacije iz prehrambene industrije, kao i predstavljanje trendova koji će biti jedan od vrijednih putokaza za poslovanje kompanija u budućnosti.

sial-1, Agrokor

sial-2, Agrokor

Komentiraj