Zajednička kampanja Kliničkog bolničkog centra Zagreb i Ožujskog piva – ‘Počeši s razlogom’ – za rano otkrivanje raka testisa i ove godine bilježi uspjeh u broju spašenih života. I ovogodišnje aktivnosti kampanje potaknule su muškarce na važnost samopregleda i odlaska urologu za rano otkrivanje raka testisa.

Dokaz tome su 43 novo otkrivena slučaja raka testisa u drugoj godini kampanje. To znači da je od lansiranja kampanje u 2016. godini kod ukupno 89 muškaraca rak testisa otkriven u ranoj fazi čime je omogućeno i učinkovitije liječenje bolesnika.

Rezultate ovogodišnjih aktivnosti kampanje ‘Počeši s razlogom’ komentirala je i dr. Marija Gamulin, voditeljica Referentnog centra Ministarstva zdravlja za liječenje tumora testisa i ekstragonadalnih germinativnih tumora i v. d. voditeljice Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb:

“Izuzetno smo zadovoljni što je kampanja i ove godine izazvala veliki interes muškaraca i primjećujemo kako ih se sve više odlučuje na odlazak urologu kada uoče promjene na testisima. Upravo smo zbog toga omogućili uspješno liječenje kod 89 muškarca kojima je rak testisa otkriven u ranoj fazi. To pokazuje da samo kontinuirana edukacija, bolja informiranost o raku testisa i važnosti samopregleda mogu dugoročno doprinijeti manjem broju oboljelih muškaraca u fazi uznapredovale bolesti i time većoj stopi izlječenja“

Donacija i aktivnosti u sklopu kampanje

Ožujsko pivo je u sklopu ove kampanje doniralo 500 000 kuna Referentnom centru Ministarstva zdravlja za liječenje tumora testisa i ekstragonadalnih germinativnih tumora čime je centar opremljen medicinskom opremom s ciljem poboljšanja kvalitete liječenja bolesnika s rakom testisa.

Osim toga, unazad dvije godine su provedene četiri javnozdravstvene akcije u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Slavonskom brodu s ciljem pružanja direktnog kontakta javnosti s vodećim liječnicima KBC-a Zagreb. S radom i dalje djeluje Telefonsko savjetovalište pri Odjelu za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb, u sklopu kojeg su liječnici Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a bili dostupni javnosti za sva dodatna pitanja o raku testisa te samopregledu kao prvom važnom koraku prema uspješnijem liječenju. Aktivna je i internetska stranica kampanje www.pocesisrazlogom.com na kojoj se mogu pronaći sve informacije o samopregledu testisa i raku testisa.

Veliki uspjeh i vrijednost ove kampanje potvrdila je i struka. Kampanja ‘Počeši s razlogom’, osim što je osvojila najprestižniju nagradu na ovogodišnjim Danima komunikacija – Effie, prošlogodišnja kampanja je ušla u finale međunarodnog europskog Effie natjecanja i tako postigla značajan uspjeh i posebno priznanje na području marketinških komunikacija u Europi.

Komentiraj