Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s novom kolekcijom i vizijom u kojoj dominira senzualnost kao istaknuti moment u bogatom dizajneričinom opusu.

Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne knjižnice.

Lei Lou žena ovog će proljeća otkriva nešto više, no do sad, ali vrlo nježno i s jednom tajnom dimenzijom te prikrivenom ekstravagancijom.

Kampanja Romana Deckera i Dejana Kutića u glavnim ulogama predstavlja prekrasne manekenke agencije Talia, koje prenose poruku o važnosti knjige. Knjiga kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile nastavlja se na već otkrivenu simpatiju dizajnerice za učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji.

Aleksandra Dojčinović ovo proljeće uvodi nove tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu ‘razbijenu’ 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj ulozi.

Hair: Katica Topčić za Kevin Murphy

Make up: Žana Kožul

Komentiraj