Nakon Brončanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani te Epica Awards u Amsterdamu, novo vrijedno priznanje za tvrtku Jana stiže iz Portoroža.

Lista osvojenih nagrada za Janu sve je duža. Na osamnaestom po redu natjecanju za najbolje medijske strategije SEMPL, kampanja ‘Malena i Klepetan’ sinoć je osvojila zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digitalworld.

Zlatni Sempler
Zlatni Sempler

Kampanja tvrtke Jana Voda s porukom je u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala, zaslužila priznanje najvažnijih medijskih stručnjaka te osvojila nagrade u najvažnijim marketinškim kategorijama.

“Četvrto priznanje s međunarodnog natjecanja za našu kampanju Malena&Klepetan je još jedno veliko veselje i potvrda da ljubav pobjeđuje. Zahvaljujem žiriju konferencije medijskih trendova Sempl što je prepoznao emociju koju je cijeli tim živio i unio u ovaj projekt te nas za to nagradio zlatnim Semplerom”, rekla je izvršna direktorica marketinga Agrokora, Iva Balent.

iva-balent-txt
Iva Balent

Deveteročlani međunarodni ocjenjivački sud kampanju je ocjenjivao kroz pet osnovnih kriterija: idejni medijski koncept, adekvatno shvaćanje potrošača, učinkovitost kampanje (ROI), inovativnost u traženju novih medijskih kanala te stupanj aktivacije i motivacije potrošača kroz medijsku strategiju i realizaciju. Janina kampanja, koju je potpisala agencija Imago Ogilvy pokazala je ne samo suvremena marketinška kretanja, nego se nametnula i kao predvodnik nekih novih trendova.

“Kampanja Jane s pričom o iščekivanju Klepetana je još jednom izborila najsjajnije odličje na međunarodnom festivalu. Pokazalo se, sad već po ko zna koji put, kako je pričati o stvarnoj ljubavi kroz jednostavnu, iskrenu i životnu priču zapravo bio pun pogodak. Međunarodne nagrade su definitivno dokaz da bez obzira na tržište i jezik na kojem je priča ispričana, ljubav kao glavna tema Janine kampanje, ne samo da je osvojila srca potrošača, već ona osvaja i sve redom članove žirija različitih marketinških festivala”, izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor Imago Ogilvy agencije.

malena-i-klepetan-jani-i-imagu-donijeli-zlatni-sempler-za-najbolju-digitalnu-kampanju_objava-za-medije
Agencija Imago Ogilvy s veseljem je primila nagradu

Markentiški festival SEMPL osnovan je 1998. godine kao međunarodna manifestacija edukativnog karaktera orijentirana ponajprije prema aktualnostima u području medija, marketinga i komunikacija. Uz brojne ponuđene sadržaje, festival predstavlja i analizira svjetske trendove te slovi kao međunarodno priznanje kreativnosti, privlačeći svake godine brojne sudionike iz zemalja Jadranske regije.

Komentiraj