Hrvatski brand Hope je prepoznatljiv po porukama na jednostavnim, nosivim muškim i ženskim majicama, tunikama te haljinama, a odnedavno i nakitom.

Vlasnica etikete, Irena Berišić Turk stavlja nosivost u prvi plan te se neopterećeno bavi dizajnom, stavljajući jasan naglasak na tiskane poruke na gotovo svakom modelu u kolekciji. Brand na taj način ukazuje na vedriji pristup životu.

Naziv kolekcije ‘HOPE in the city’ koja je nedavno prikazana na Toyota Fashion Weeku Zagreb, je prema ideji dizajnerice, jednostavna, mini basic kolekcija s porukama nade.

Za poruke na muškim majicama, kao uvod u reviju, korišten je graffiti izričaj. Uslijedile su ženske tunike, haljine i majice s jednom riječi, kao sinonim – za nadu.

Reviju su osim manikena nosili Stjepan Božić, Ante Cash, Marina Medved Pulić te Marko Desa.

“Drago nam je što veliki broj ljudi pa slobodno bi mogli reći, s različitih strana svijeta te poznata lica iz društvenog i javnog života rado nose Hope modele”, priča Irena Berišić Turk.

Komentiraj