Hotelska kompanija Arena Hospitality Group nastavlja s uvođenjem novih usluga u smještajne objekte kako bi još više podignula kvalitetu postojećih usluga te se još više približila svojim gostima i omogućila im što kvalitetniji boravak.

Ovaj vikend Hotel Park Plaza Arena, zajedno s Hotelom Park Plaza Histria, pokrenuo je novu handy uslugu za goste, a ista se ovaj tjedan uvodi i u Hotel Park Plaza Belvedere Medulin i turističko naselje Park Plaza Verudela Pula.

Radi se o najsuvremenijoj mobilnoj i digitalnoj ponudi za hotelsku djelatnost kojom svaki gost spomenutih objekata dobiva na korištenje mobilni uređaj s neograničenim međunarodnim i lokalnim pozivima te pristupu internetu tijekom boravka i to bez ikakvih dodatnih troškova.

Kad gosti prilikom dolaska obave prijavu (check-in) na recepciji, u sobama ili apartmanima će ih čekati i biti na raspolaganju tijekom boravka mobilni telefon na posebnoj stanici za punjenje (docking station), koji pruža mogućnosti neograničenih lokalnih i međunarodnih poziva, besplatan pristup internetu, besplatni destinacijski vodič, pozive prema recepciji na brzom biranju i informacije o hitnim službama. Na ovaj način gosti dobivaju i besplatne destinacijske preporuke dok hoteli imaju mogućnost dodatnog kanala komunikacije sa goszima putem kojeg mogu i slati posebne ponude i informacije o promocijama bez obzira gdje se gosti nalazili u datom trenutku. Dakle, usluga gostima je aktivna u tijeku cijelog boravka, bez obzira nalaze li se oni u sobi, hotelu, šetnji, izletu i sl…. Handy također nudi i jezičnu prilagodbu, kako bi gosti hotela mogli uživati u njegovim značajkama bez obzira na to koji jezik pričaju.

Arena Hospitality Group je ovu uslugu gostima realizirala zajedno s tvrtkom Tink Labs Limited iz Hong Konga i njihovim predstavništvom iz Londona kao prvom hotelsko-ugostiteljskom tehnološkom kompanijom na svijetu koja nudi ovakvu platformu za hotele. Do kraja godine, ista usluga će se uvesti i u ostalih osam hotela grupacije u Njemačkoj (Berlin, Nürnberg, Köln i Dresden) i Mađarskoj (Budimpešta).

“Uvođenjem ove usluge, Arena Hospitality Group sa svoja četiri smještajna objekta postaje prva hotelska kompanija u Hrvatskoj sa uvedenom uslugom besplatnih međunarodnih poziva i pristupa internetu za svoje goste. U vrijeme intenzivnog i neprekidnog razvoja mobilne i digitalne tehnologije, primjena istih u hotelskoj industriji značajan je iskorak u postizanju konkurentnosti na tržištu i sigurno će biti prepoznato i od strane gostiju i njihovog zadovoljstva boravkom u našim hotelima ili turističkim naseljima. Stoga ćemo i dalje pratiti razvoj naprednih tehnologija i pokušavati biti predvodnici u implementacijih takvih noviteta u naše objekte kako u Hrvatskoj tako i u Njemačkoj i Mađarskoj”, rekao je Reli Slonim, glavni izvršni direktor Arena Hospitality Groupe.

Da ukratko podsjetimo, Hotel Park Plaza Arena je prošle godine prepoznat i proslavljen kao hotel sa uvedenom jedinstvenom uslugom ‘digitalnog ključa’ kojom se pametnim telefonima kroz posebno razvijenu mobilnu aplikaciju mogu otvarati elektronske brave u hotelskim sobama i apartmanima. S ovom uslugom je postao prvi hotel u Hrvatskoj i jedan od rijetkih u Europi s takvom besplatnom uslugom za goste. Od ove godine, spomenuti Hotel Park Plaza Arena ponosan je i nositelj BOSK gluten free standarda kao prvi hotel u Istri i jedini hotel s a’la carte restoranom na Jadranu s kompletnom gluten free ponudom.

Komentiraj