Naomi Campbell i Romeo Bechkam glavni su protagonisti neodoljive božićne priče

Ikonska britanska modna kuća, Burberry, spremno je prihvatila izazov te uspješno odgovorila na njega – 15. obljetnica kultnog britanskog mjuzikla ‘Billy Elliot’ poslužila je kao inspiracija za novu božićnu kampanju. U trominutnom video materijalu, Christopher Bailey, izvršni direktor brenda, uspio je okupiti poznata britanska lica iz svijeta glazbe, filma i mode – Sir Eltona Johna, Jamesa Cordena, Julie Walters, Romea Bechkama, Naomi Campbell, Rosie Huntington – Weasley, Michellea Dockerya, Jamesa Baya, Georga Ezru i Tobya Huntington -Whiteleya.

Izvorna postava filmskog hita ‘Billy Elliot’, donirala je humanitarna sredstva za lokalnu zajednicu Easington, gdje je i smještena radnja mjuzikla. Poučen tim iskustvom, Burberry je donirao 500.000 £ koje će biti podijeljene između dvije dobrotvorne udruge – Place2Be i zaklade County Durham. Ove dvije udruge imaju projekte usmjerene na smanjenje prepreka za obrazovanje, osposobljavanje i zapošljavanje u lokalnom području. Na ovaj način, Burberry odaje priznanje svakom umjetniku koji je sudjelovao u kampanji.

Kampanja odiše istinskim božićnim duhom, a glavna akterica, Naomi Campbell, blista u neodoljivom, klasičnom crvenom kaputiću. Uz jednog od najpoznatijih modnih fotografa Maria Testina, koji potpisuje fotografije, Burberry je još jednom stvorio najčarobniju božićnu priču!

 

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.