Auro Domus Grupa otvorila prvu hrvatsku trgovinu investicijskim zlatom – the.bank.of.gold.

Trgovina smještena na 2. katu trgovačkog centra Mall of Split prva je takve vrste u našoj zemlji, a očekivanja su da će raditi mjesečni promet od oko milijun kuna. Investicijsko zlato novi je proizvod u Hrvatskoj, prisutan od 2013. godine, no raste značajnom brzinom stoga se uskoro očekuje da će ukupni godišnji promet u Hrvatskoj premašivati milijardu kuna.

Novi tržišni iskorak Auro Domus Grupe, vodeće domaće tvrtke u djelatnosti trgovine plemenitim metalima, medijima su predstavili Davor Žic, direktor marketinga i prodaje Auro Domus Grupe, Ivana Omrčen, voditeljica sektora investicijskog zlata, Miro Čerina, tehnički direktor Auro Domus Grupe te Ana Librenjak, prodajna savjetnica u trgovini the.bank.of.gold u Splitu.

Trgovina the.bank.of.gold nudi ne samo širok asortiman proizvoda od investicijskog zlata, poput dukata, zlatnih poluga i pločica ili zlatnika, nego i širok dijapazon dodatnih usluga, poput besplatnog investicijskog savjetovanja i osigurane pohrane zlata sa ciljem da se pozicionira kao jedinstveni centar u kojem klijenti mogu obaviti sve potrebne korake ako se odluče za kupnju investicijskog zlata – od informiranja o proizvodima, preko pregleda tržišnih analiza i povijesnih podataka, do kupnje zlata na licu mjesta ili (u slučajevima kada se radi o predmetima veće vrijednosti) uz iznimno kratak rok dostave te depozita kupljenog zlata uz osiguranje.

“Otvorenjem ove ekskluzivne trgovine i još dvije koje će uslijediti, učinit ćemo novi snažni iskorak u ovoj djelatnosti te domaćoj javnosti ponuditi uslugu na najvišoj razini, u svim segmentima – od cijene do kvalitete – u najmanju ruku jednaku europskom standardu. Ovaj su naš kvalitetni iskorak prepoznale i renomirane strane kompanije za proizvodnju i trgovinu zlatom, kao i poznate kovnice izvan Europe, s kojima smo u procesu dogovaranja ekskluzivnog ugovora za Hrvatsku i susjedne zemlje. Na temelju istraživanja tržišta, vjerujemo da ima prostora za značajan daljnji rast prometa, stoga samo u poslovnici u Splitu očekujemo promet od oko milijun kuna mjesečno, jednako kao i trgovinama istog profila koje uskoro otvaramo u Zagrebu, na Ilici nadomak Trga bana Jelačića te u sjedištu tvrtke u Kastvu”, rekao je Davor Žic.

Prednost investicijskog zlata jest činjenica da se na njega ne plaća porez niti PDV, što ga – uz oporezovanu štednju, dividendu i kapitalnu dobit te najavljeno uvođenje poreza na nekretnine – čini praktički jedinom neoporezivom investicijskom klasom u našoj zemlji.

Zlato je u svijetu cijenjeno kao investicija zbog svoje otpornosti na valutne šokove i inflaciju te se preporuča kao sigurna i dugoročna investicija, kojoj vrijendost značajno raste u vrijeme gospodarske nesigurnosti i krize. Upravo zato od početka godine cijena zlata porasla je 20 posto, a u proteklih 10 godina čak tri puta!

Među najpopularnije proizvode od investicijskog zlata spadaju dukat Franjo Josip, poznat u hrvatskoj narodnoj tradiciji uz vrijednost oko 4 000 kuna – ovisno o stanju burze – te pločice od 100 grama renomiranih austrijskih ili švicarskih kovnica vrijedne oko 28 000 kuna. No, postoje proizvodi i značajno manje vrijednosti, primjerice pločice već od 1 grama čija se cijena kreće oko 350 kuna, ali i značajno veće narudžbe…

“Zlato kupuju i domaći i strani kupci s time da domaći prednjače u broju, a strani u veličini investicije. Jedan dio kupaca odlučuje se za kupovinu zlata kao dar, posebice u situacijama kao što su krizme, vjenčanja, krstitke ili rođenje djeteta, svjesni da je to poklon koji traje čitav život. To su kupnje do 1 000 kuna, eventualno i nešto više od toga u posebnim prigodama. Imamo, naravno, i investicijske kupce, za program iznad 20 000 kuna pa sve do nekoliko milijuna kuna”, otkrila je Ivana Omrčen.

the.bank.of.gold
the.bank.of.gold
the.bank.of.gold
the.bank.of.gold u trgovačkom centru Mall of Split

Komentiraj