FOTO: Toni Mijač

Trudnoća i majčinstvo divno su iskustvo za svaku ženu, no nakon poroda, ono s čime se žena susreće je višak kilograma. Tad kreće borba za skidanje kilograma nakupljenih u devet mjeseci.

Ni Anamarija Asanović nije izuzetak te je uz pomoć trenera Ante Burazina sastavila plan vježbi i prehrane, koja uključuje jaja, piletinu, povrće, voće, orašaste plodove, tunu…

Mlada mama uspjela je vratiti željenu liniju zahvaljujući programu vježbanja, no i dalje voli raditi čučnjeve i iskorake te sjedeći nožni potisak.

Za ravan trbuh zaslužan je izdržaj na pilates lopti te podizanje nogu na švedskim ljestvama.

Aerobni dio treninga je neizostavan, koji dolazi na kraju i za koji je izabrala bicikl.

Pogledajte kako je prošao zahtjevan program treninga:

Podizanje nogu na švedskim ljestvama – vježba za trbušnjake, osim trbuha uključujemo cijelo tijelo

Izdržaj – ovom vježbom učvrstit ćete mišiće trupa, ali će utjecati i na stražnjicu, noge, ramena, ruke-vježba za cijelo tijelo

Goblet čučanj – vježba za idealnu stražnjicu, čučanj nas drži uspravnim, uteg držimo uz prsa. Stopala su malo šire od širine ramena, dok su prsti usmjereni blago prema van. Spuštamo se u čučanj pazeći da su leđa ravna

Komentiraj