“Comic Sans”, novi film Nevija Marasovića, najavljen kao “priča puna emocija i smiješnih životnih situacija”, 8. ožujka počinje igrati u hrvatskim kinima.

Dvojica disfunkcionalnih protagonista u središtu su događanja što ih potakne iznenadna smrt tetke s otoka Visa, koja poveže sina, razmaženog zagrebačkog dizajnera Alana i oca, šarmantnog umjetnika i bonvivana Brunu.

Njihova “avantura života” rezultira nizom tragikomičnih ljubavnih susreta, brodolomom na otoku Jabuka i razotkrivanjem tajne jednog pomalo zaboravljenog fonta iz devedesetih.

Redatelj i scenarist Nevio Marasović kaže kako ga je uvijek zanimala tema odnosa s onima koji su nam bliski – roditeljima, ljubavnim partnerima, prijateljima.

“U Comic Sansu ti dinamični i emocijama nabijeni odnosi zapakirani su u ruho dramske komedije  gdje se navedeni, naoko oprečni žanrovi, skladno nadopunjuju i međusobno obogaćuju. Komedija pojačava dramu, drama komediju čini snažnijom, a konačni je dojam – optimizam”, izjavio je u povodu početka prikazivanja njegova filma u kinima.

U ulozi Alana je Janko Popović Volarić, s kojim je Marasović već surađivao na filmovima “Vis-à-vis” i”Goran”, a za ovaj film supotpisuje scenarij.

Brunu glumi Zlatko Burić – Kićo, jedan od osnivača legendarnog Kugla glumišta, koji je nakon preseljenja u Dansku i uloge u trilogiji “Pusher” Nicolasa Winding Refna postao jedan od najprepoznatljivijih i najcjenjenijih glumaca u Danskoj.

Ostale uloge tumače Nataša Janjić, Miloš Timotijević, Alma Prica i Inti Šraj, Jette Ostan Vejrup, Sara Hjort Ditlevsen, Miha Rodman i Tanja Ribič.

“Comic Sans” je četvrti Marasovićev projekt sniman na otoku Visu, nakon serije “Instruktor” i igranih filmova”Show Must Go On” i “Vis-à-vis” ( koji funkcionira kao svojevrsni prednastavak ili ‘making of’  novog Marasovićevog filma).

Kao još jednu zanimljivost autori ističu kako je to zasad jedini hrvatski igrani film sniman na otočiću Jabuka što je zbog njegove nepristupačnosti i strmih obala predstavljalo poseban izazov za produkciju.

Film je nastao je u produkciji zagrebačke tvrtke Kinorama, a sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra i Programa Kreativna Europa – Potprograma MEDIA.

Komentiraj