DOUBLE DUTCH Omiljeni mjehurići u neodoljivim okusima premium tonika

Autor:

Double Dutch

S proljećem i prvim toplim danima, počinje i sezona uživanja na otvorenim terasama uz osvježavajuća pića.

Kao apsolutni hit posljednjih nekoliko sezona ističe se tonik u raznim kombinacijama. Za njegovu iznimno veliku popularnost zaslužni su i mladi artisan brendovi, koji svojim originalnim idejama i vrhunskim proizvodima suvereno vladaju tržištem.

Jedan od njih je i Double Dutch.

Iza ovog naziva kriju se dvije blizanke – Joyce i Raissa de Haas, porijeklom iz Nizozemske, koje su svoju veliku ljubav prema sjajnim i kvalitetnim pićima pretočile u izvrsni brend premium tonika.

Djevojke su još tijekom fakulteta počele eksperimentirati s izradom vlastitih sirupa i napitaka, u početku samo za prijatelje i obitelj, no tijekom godina taj se hobi pretvorio u pravu strast, a naposljetku i u posao. Potvrdu da njihov mladi brend ide u dobrom smjeru dobile su kad im je britanski poduzetnik i milijarder, Sir Richard Branson, za njega uručio nagradu Foodpreneur, proglasivši ih najboljim start up-om u području gastronomije za 2015. godinu.

Trenutno je Double Dutch prisutan u 12 zemalja u Europi, u SAD-u i Singapuru, a odnedavno i u Republici Hrvatskoj.

Double Dutch tonici sadrže najprofinjenije i najkvalitetnije sastojake, a nastaju metodom uparivanja okusa. Ideja se temelji na činjenici da se sastojci dobro slažu kada dijele ključne aromatske komponente.

Kombiniranjem sastojaka i eksperimentiranjem s okusima, dobiveno je pet različitih mješavina tonika: NAR & BOSILJAK s herbalnom notom te slatkim i osebujnim finišem, KRASTAVAC & LUBENICA sa svježim mirisom i ponešto slađom aromom, BRUSNICA s dozom đumbira, gorkastog okusa i slatkog finiša, INDIJSKI TONIK s okusom kinina i ružičastog grejpa te naznakom borovica i DIJETALNI TONIK suptilnog okusa ružičastog grejpa.

Svaka bočica u cijelosti je izrađena bez umjetnih boja, pojačivača okusa i konzervansa. Koriste se samo vrhunski prirodni sastojci u kombinaciji s izvorskom vodom sa sjevera Engleske. Sva pića su niskokalorična, s najviše 65 kcal po bočici.

Bilo da ga koriste neki od najboljih svijetskih barmena kao dio osvježavajućih koktela ili oni koji svoj tonik najradije vole popiti u udobnosti vlastitog doma, Double Dutch blizanke stvorile su brend koji zadovoljava svačije potrebe.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)