DOSSIER: Gastroblogeri mijenjanju hrvatsku prehrambenu kulturu

Autor:

Saša Zinaja

Gastroblogeri pokušavaju utjecati na poboljšanje navika u prehrani, ukazivati na dobre i loše strane nekih namirnica, ali i dati dobre recepte. Nacional je pokušao doznati kakvo je tržište gastroblogera u Hrvatskoj, tko su hrvatski gastroblogeri te kako utječu na prehranu ljudi, kulturu i mijenjanje navika prehrane

Hrana koju jedemo te način pripreme namirnica postali su važni, posebno zbog istraživanja posljednjih godina koja pokazuju da je zdrava prehrana jedan od stupova ravnoteže tijela i uma te jamstvo produženog života. U posljednjih nekoliko godina i u Hrvatskoj je svjesnost o važnosti prehrane, dobrih namirnica i zdravih sastojaka postala itekako velika i tome se pridaje sve više pozornosti. Jedni od onih koji pokušavaju utjecati na poboljšanje navika u prehrani, ukazivati na dobre i loše strane nekih namirnica, ali i dati dobre recepte su gastroblogeri. To je tržište donedavno bilo nepostojeće, ali danas je ta zajednica entuzijasta sve brojnija i sve utjecajnija. Nacional je od sugovornika pokušao doznati kakvo je to tržište, što su to gastroblogeri te kako utječu na prehranu ljudi.

Jasminka Lažnjak, sociologinja s Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, kaže da je prehrana dio kulture, a način na koji se hranimo, koliko obroka jedemo, sami ili u društvu, što smatramo jestivim i ukusnim, pripremamo li sami hranu, sve to govori o važnosti kulture kad govorimo o hrani…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)