Dolaskom prvih gostiju koji se očekuju sredinom lipnja, kreće druga sezona na otoku Obonjanu – jedinstvenom ‘turističkom proizvodu’ na Jadranu.

Poslovanje je započelo još proteklog tjedna kad su na otoku boravile dvije grupe međunarodnih korporacija na razini team building i seminar događanja.

Aktualni prodajni rezultati govore kako je pred nama vrlo uspiješna turistička sezona tijekom koje će otok, ali i Grad Šibenik posjetiti iznimno velik broj posjetitelja iz cijelog svijeta. Trenutno su u sklopu rezervacijskog sustava zabilježene rezervacije iz više od 40 zemalja svijeta, a predvode ih gosti iz Velike Britanije, Švedske, Sjedinjenih američkih država, zemalja Beneluksa, Njemačke, Austrije i Italije.

Posebno intrigira podatak kako je otok u pred i post sezoni posjetio ili će posjetiti velik broj međunarodnih kompanija te uživati u njegovim prirodnim i infrastrukturnim prednostima. Do danas je svoj dolazak od kraja svibnja, krajem rujna te početkom listopada najavilo nekoliko renomiranih tvrtki iz Švedske, Velike Britanije, Izraela, Slovenije i Hrvatske. Mogućnost primanja velikog broja gostiju, koji je za ovu sezonu proširen na gotovo 800 ležajeva, pokazuje se idealnim za organizaciju događanja za potrebe većih grupa.

U sklopu otoka, gosti će ove sezone uživati u bogatoj ponudi programa po mjeri, baziranih na wellbeing konceptu, uz nastupe svjetski poznatih glazbenih izvođača, tematskih radionica, kulturnih događanja, seminara joge i meditacije, proširene bogate gastronomska ponude…

U odnosu na proteklu sezonu, na Obonjanu je povećan broj smještajnih jedinica, a posljedično i broja ležajeva kojih je na trenutno nešto manje od osamsto. Unaprijeđen je i u potpunosti dovršen multimedijalni centar predviđen za održavanje tematskih predavanja, seminara, kulturnih događanja i raznih projekcija. U rad su puštene nove jedinice gastronomske ponude te sportski sadržaji. Uz navedene prednosti koje otok i lokacije u okruženju Grada Šibenika nude, iste su – pokazalo se – očigledan mamac za privlačenje gostiju iz cijelog svijeta, ali i za održavanje raznih korporativnih događanja.

Time će Obonjan, ali i okolna turistička središta prosperirati i izvan ljetne sezone te će se dogoditi toliko željeno produljenje sezonalnosti diljem Šibenske rivijere.

Komentiraj