Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda.

Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže ‘Pomalo…’ osmišljene su i dizajnirane nove etikete za proizvode.

Tako je i lajtmotiv na svim etiketama ilustracija izvedena u tušu (tzv. kroki) koja odaje ležernost branda. Naizgled jednostavna, ovakva ilustracija zahtjeva veliku vještinu i iskustvo kako bi se puno toga reklo kroz samo nekoliko linija. Na taj način metaforički je ispričana priča o proizvodima Dalmacijavina koje krase slične osobine, kao što su jednostavnost, kvaliteta i tradicija.

Etikete vina sadržajno su povezane s porijeklom grožđa, odnosno vinograda pa se već na
ambalaži prepoznaje autentičnost domaćih sorti i lokaliteta koji već desetljećima
daju najbolje plodove za proizvodnju vina.

“Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost. Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa”, izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina.

Dalmacijavino

Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih osvježavajućih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil, istovremeno se pozicionirajući kao moderno piće za nove generacije. U centru nove etikete je lik Pipi djevojke koja je i dalje jednako vesela i zaigrana. Kultna narančada sada je vizualno oplemenjena modernijom ilustracijom retro stila.

“Novim dizajnom željeli smo prikazati da je uživanje u ljetu, suncu, moru i društvu ono što Pipi i danas čini drugačijim i posebnim. Jednostavno rečeno, Pipi je retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti”, izjavio je Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago, zaslužne za ovaj projekt.

Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama. Specijaliziran za ilustraciju postera, brandova, ključnih vizuala, naslovnica i murala, Mads Berg radi kao ilustrator i dizajner već više od 15 godina, a do sada je surađivao s brojnim multinacionalnim kompanijama, među kojima su Coca Cola, Orangina, Carlsberg, Lego, Virgin Voyages, Monocle i Wired.

PIPI

Ovom prilikom je predstavljena Kvasina barrique, kvasina od grožđa visoke kvalitete leži tri godine u barrique bačvama u podrumima vinarije Dalmacijavina u Drnišu.

Na tržište je vraćen Faros, vrhunski plavac mali, koji će uz Merlot barrique upotpuniti ponudu vrhunskih crnih vina.

Predstavljen je i hvarski Pošip, vrhunsko vino zlatnožute boje, punog i osebujnog okusa s izrazito svojstvenom aromom.

Komentiraj