Rovinj, 05.02.2017. - Plakat pod nazivom Cromarisova "dobro odgojena riba" iz najèišæih dijelova Jadranskog mora, svojom kreativnošæu ovih je dana oduševio vlasnike novoga njujorškog muzeja "Poster House", koji je plakat s hrvatskim oradama i brancinima odluèio uvrstiti u muzejsku zbirku. foto HINA / Kristina Miljavac, Adris grupa d.d. / ml

Plakat pod nazivom Cromarisova  “dobro odgojena riba” iz najčišćih dijelova Jadranskog mora, svojom kreativnošću ovih je dana oduševio vlasnike novoga njujorškog muzeja “Poster House”, koji plakat s hrvatskim oradama i brancinima odlučio uvrstiti u muzejsku zbirku.

Nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama “Lürzer’s Archive'” objavljeni oglasi najveće hrvatske tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris pod nazivom “Dobro odgojena riba/Well raised fish”, stigao je poziv iz njujorškog “Poster House-a” koji taj inovativni oglas u obliku plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine, priopćila je u nedjelju tvrtka Cromaris.

Oglas je osmislila agencija Bruketa&Žinić OM.

Namjera je kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu “dobro odgojena riba”, ističe se, među ostalim, u priopćenju.

Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj, a trenutno je na osmom mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina.  Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.

Komentiraj