Coca-Colina podrška mladima u sljedeće će dvije godine obuhvatiti tisuću polaznika širom RH

Autor:

Coca-Colina podrška mladima

Besplatni obrazovni program ‘Coca-Colina podrška mladima’, koji je tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska održala u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu; kako bi povećala zapošljivost mladih i pridonijela rješavanju problema njihove nezaposlenosti završio je s posljednjom radionicom u Splitu.

Tijekom prvoga izdanja toga društveno odgovornoga programa 250 je polaznika u dobi od 18 do 30 godina stjecalo poslovne i životne vještine tražene na tržištu rada, no nedovoljno zastupljene u programima formalnoga obrazovanja. U sljedeće dvije godine tvrtka u projekt namjerava uključiti više od tisuću mladih i proširiti ga na druge hrvatske gradove.

Trodnevne radionice poslovnih vještina, kao što su poslovno planiranje i financijska pismenost, vodili su iskusni predavači dr. sc. Predrag Pale, Vesna Kezdorf, dr. sc. Andrej Grubišić, Vesna Vrga Perović, Igor Bušljeta, Igor Brnečić i Mladen Jančić, stručnjaci u svojim područjima, dok su životnim vještinama poput osobnoga razvoja, učinkovitoga komuniciranja, pisanja životopisa i predstavljanja poslodavcima polaznike podučavale Tanja Prekodravac, Ana Miletić, Ana Frlan Bajer i Valentina Penić iz Grupe Selectio, vodeće grupacije specijalizirane za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima. Ta je tvrtka ujedno i partner projekta te u svojoj bazi zadržava i životopise svih polaznika kako bi im na taj način povećala mogućnosti za zaposlenje.

“Na pokretanje programa potaknula nas je velika nezaposlenost mladih i njihovo iseljavanje iz Hrvatske pa smo željeli dati svoj doprinos rješavanju toga problema. Obradovali su nas njihov trud i zauzetost, u ovaj su program ušli zaista s namjerom da aktivnim sudjelovanjem iskoriste sve njegove prednosti kako bi dalje gradili svoje vještine te poslovne i životne uspjehe. Njihova će nam iskustva i povratne informacije poslužiti kao temelj za nadogradnju programa za kojim vlada veliko zanimanje pa ga nastavljamo provoditi već sljedeće godine“, istaknula je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Spomenutim su programom, kojemu je svrha omogućiti polaznicima da se bolje istaknu među ostalim posloprimcima i lakše pronađu put do radnoga mjesta, sudionici iznimno zadovoljni. Ističu neposredan odnos predavača prema polaznicima i njihovo bogato, stručno znanje koje prenose na jednostavan način koristeći se mnogim praktičnim primjerima te navode kako im radionice pomažu povećati samopouzdanje, steći vrijedna iskustva i povezati se s mladima sličnih ideja i zanimanja. Polaznici su osobito zadovoljni stečenim praktičnim znanjima, primjerice izradom poslovnog projekta i plana te čitanjem financijskih izvješća, jer ta praktična znanja obično ne stječu u školi ili na fakultetu. Osim toga, neki su se nakon završetka programa već uspjeli i zaposliti.

Svima zainteresiranima koji nisu mogli biti obuhvaćeni programom u ovoj godini ili se nisu stigli prijaviti, prilika se pruža u iduće dvije godine kad će se projekt nastaviti provoditi s ciljem da se proširi i na druge gradove te obuhvati ukupno više od tisuću mladih.

Projekt su prepoznali i potporu mu dali Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Hrvatski zavod za zapošljavanje te Hrvatska udruga poslodavaca, a u njegovu provedbu uključile su se i udruge Institut za stručno usavršavanje mladih, PRONI – Centar za socijalno podučavanje, studentska udruga AIESEC te gradovi Osijek i Sisak. Medijski je partner projekta Hanza media.

Više podataka o nalazi se na: https://prijava.cocacolinapodrskamladima.hr/

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.