21.06.2010. / 08:18
Briga o zdravlju: Čaj i kava smanjuju rizik od srčanih oboljenja
Istraživači napominju da cigareta uz kavu poništava njezin dobar učinak, a da samo ispijanje velikih količina čaja ispred televizora, bez ikakve tjelovežbe u životu, također vjerojatno neće srcu donijeti ništa dobroga
Ispijanje nekoliko šalica čaja ili kave na dan štiti od srčanih bolesti, proizlazi iz opsežne, 13-godišnje studije nizozemskih znanstvenika, prenosi BBC.
Ova je studija još jedna u nizu onih koje sugeriraju postojanje zdravstvenih koristi od najpopularnjih toplih napitaka.
Ljudi koji piju više od šest šalica čaja na dan smanjuju si rizik za srčanu bolest za trećinu, navodi se u rezultatima istraživanja provedena na 40 tisuća osoba. Za 20 posto rizik će smanjiti ljudi koji dnevno piju od dvije do četiri šalice kave, dodaje se. Oni koji piju još više kave, od toga neće imati koristi, ali ni štete.
"Ovo je zapravo dobra vijest za ljubitelje čaja i kave. Ti napici čine dobro srcu bez podizanja rizika za neke druge bolesti", rekla je profesorica Yvonne van der Schouw, voditeljica istraživanja, objavljena u časopisu Journal of the American Heart Association.
Istraživači napominju da cigareta uz kavu poništava njezin dobar učinak, a da samo ispijanje velikih količina čaja ispred televizora, bez ikakve tjelovežbe u životu, također vjerojatno neće srcu donijeti ništa dobroga.
Vezane vijesti
30 % karcinoma može se spriječiti izmjenom navika
Oko 30 posto slučajeva karcinoma moglo bi se izbjeći izmjenom životnih navika, priopćila je u petak Svjetska zdravstvena organizacija (WHO), uoči… Više
- Razvod sam po sebi nije problematičan za djecu
- Foto: Candice Swanepoel
- Kvocijent inteligencije raste s duljinom školovanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
07.02.2012. / 07:00
Simona Šajn: Moj Ante se promijenio, volim ga!
-
07.02.2012. / 07:00
Zrinka Cvitešić: Potpuno ću se ostvariti tek kad budem mama
-
07.02.2012. / 07:00
Ana Stunić: I ona je pala na beogradski šarm
-
07.02.2012. / 00:54
Gorivo više ne nestaje u Croatia Airlinesu










