10.03.2010. / 07:58
Čaša vina dnevno pomaže ženama pri mršavljenju
Znanstvenici su dokazali da pripadnice nježnijeg spola koje svakodnevno uživaju u čaši vina nisu sklone debljanju za razliku od svojih vršnjakinja koje redoviro ispijaju neke druge napitke
Nemojte pretjerivatiPremda mnogi još uvijek žive u u vjerenju da je alkohol jedan od najvećih uzročnika gojaznosti, istraživanje koje su proveli američki znanstvenici pokazalo je da se žene koje svakodnevno uživaju u čaši kvalitetnog vina mogu pohvaliti vitkom linijom tijela, za razliku od svojih vršnjakinja koje uživaju u ispijanju sokova i nekih drugih napitaka.
Kao primjer znanstvenici su naveli Francuskinje i Talijanke za koje se zna da redovito ispijaju vina, a isto tako je poznato kako dobro izgledaju, odnosno nisu sklone debljanju.
Ovo istraživanje provodili su trinaest godina i to na ženama starijim od trideset i devet godina.
Doduše, gotovo sve su dobile na težini, međutim najmanje kila prikupile su one pripadnice ljepšeg spola koje su priznale da su redovito ispijale vino.
Stručnjaci iz bostonske bolnice Brigham and Woman's upozoravaju da situacija s drugim alkoholnim pićima i pivom vjerojatno nije ista.
Vezane vijesti
Nije bitno odakle kalorije, važno je da ih je manje
Ljudi koji žele izgubiti na težini zaklinju se u razne precizne režime prehrane koji im određuju točne omjere masnoća, ugljikohidrata i bjelančevina,… Više
- Kraj vinarskih ekstraprofita
- Kako se pripremiti za dijetu
- Hit dijeta kojom se mršavi i jača imunitet
Komentari
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
09.02.2012. / 18:41
Poljoprivrednicima će biti isplaćeni poticaji za 2011.
-
09.02.2012. / 18:31
Nisu ljudska, nego autorska prava
-
09.02.2012. / 18:02
Kraj suca Garzona
-
09.02.2012. / 17:34
Srbija - razočaran pogled unatrag











registracija
30/6/05
astajcic, 10.03.10. 10:47
A butelja je dobra za seksić!