06.03.2007. / 10:25
Istraživači i proizvođači čokolade u Švedskoj će osnovati centar za istraživanje čokolade s ciljem poboljšanja kvalitete proizvoda namijenjenih potrošnji. Paul Smith iz Instituta za kemiju površina rekao je kako je nakon višegodišnjeg rada
s tvrtkama koje prodaju čokoladu kao i s opskrbljivačima ustanovljeno da se sve te tvrtke susreću s istim problemima.
"Naš cilj je voditi istraživanja o čokoladi i pozabaviti se pitanjem ponašanja i fizičkog izgleda čokolade', objasnio je Paul Smith. Kao jedan od aspekata koji će se istraživati spomenuo je fenomen bijele prevlake koja se pojavljuje na čokoladi nakon nekog vremena. "Taj fenomen koji pogađa posebice punjene čokolade, događa se kad se masnoća preseli iz središta čokolade na površinu", objasnio je Smith.
Premda istraživači trenutno pojedinačno rade na čokoladi, centar koji će s radom početi u travnju ove godine u Stockholmu i u Goeteborgu, bit će prvi takav centar u Švedskoj i u svijetu. Prema Smitrhovim riječima, centar će financirati švedske i međunarodne tvrtke čokoladne industrije ali će zatražiti i europsko financiranje.
s tvrtkama koje prodaju čokoladu kao i s opskrbljivačima ustanovljeno da se sve te tvrtke susreću s istim problemima.
"Naš cilj je voditi istraživanja o čokoladi i pozabaviti se pitanjem ponašanja i fizičkog izgleda čokolade', objasnio je Paul Smith. Kao jedan od aspekata koji će se istraživati spomenuo je fenomen bijele prevlake koja se pojavljuje na čokoladi nakon nekog vremena. "Taj fenomen koji pogađa posebice punjene čokolade, događa se kad se masnoća preseli iz središta čokolade na površinu", objasnio je Smith.
Premda istraživači trenutno pojedinačno rade na čokoladi, centar koji će s radom početi u travnju ove godine u Stockholmu i u Goeteborgu, bit će prvi takav centar u Švedskoj i u svijetu. Prema Smitrhovim riječima, centar će financirati švedske i međunarodne tvrtke čokoladne industrije ali će zatražiti i europsko financiranje.
Vezane vijesti
Crnom čokoladom pobijedite stres
Konzumiranje samo četiri kockice crne čokolade dnevno može pomoći u smanjenju razine hormona koji izazivaju stres. Švicarski znanstvenici su… Više
- Zablude o čokoladi
- Čokolada štiti žene od srčanog udara
- Moderan život: Mjesečna pretplata na čokoladu i pivo!
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
26.05.2012. / 07:02
Kaznene prijave za neisplatu plaća
-
25.05.2012. / 21:59
'Pobjeda Nikolića prijeti novim ratom na Balkanu'
-
25.05.2012. / 20:36
Uljanik povećao produktivnost
-
25.05.2012. / 20:30
Smije li Grčka uopće napustiti eurozonu?










