11.11.2011. / 11:35
Želite bebu? Jedite ribu!
Neke namirnice su, dokazano, kvalitetniji izbor za osobe koje žele proširiti obitelj
Da je kvaliteta spermija kod muškaraca koji jedu puno zasićenih masnoća znatno manja od pripadnika jačeg spola koji, primjerice često konzumiraju ribu i plodove mora, namirnicama koje obiliju omega 3 masnim kiselinama, rezultati su istraživanja znanstvenika s Harvarda.
Znanstvenici dodaju kako ljubitelji masne hrane ne samo da imaju manje spermija, nego je i njihova kvaliteta jako slaba što može dovesti i do potpune neplodnosti.
Dakle, ukoliko s nestrpljenjem iščekujete proširenje obitelji, izbjegavajte masne namirnice.
Vezane vijesti
Nevjerni muževi imaju veće izglede za infarkt
Muškarci koji varaju svoje supruge imaju veće izglede pretrpjeti srčani udar od onih koji ostaju vjerni, pokazalo je novo talijansko istraživanje… Više
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
24.05.2012. / 20:15
'Uvjereni da gay parade u Splitu neće biti'
-
24.05.2012. / 20:13
Asad: Sirija je kadra izaći iz krize
-
24.05.2012. / 20:10
SAD izručile BiH osumnjičenog za genocid u Srebrenici
-
24.05.2012. / 20:02
Nikolić podnio ostavku na mjesto predsjednika stranke










