26.10.2011. / 18:16
Život uz restoran brze hrane ne vodi u debljanje
Činjenica da živite u blizini restorana s brzom hranom ne mora značiti da ćete se debljati, vidi se iz nove američke studije provedene na više od tri tisuće ljudi.
Debljina nije povezana s blizinom restorana brze hraneČinjenica da živite u blizini restorana s brzom hranom ne mora značiti da ćete se debljati, vidi se iz nove američke studije provedene na više od tri tisuće ljudi.
Studija, objavljena u časopisu American Journal od Epidemiology, unosi zbrku u istraživanja jer je više prijašnjih ispitivanja otkrilo da je stopa pretilosti viša u četvrtima punima restorana brze hrane.
Najnovija studija pod vodstvom Jasona Blocka s harvardskog medicinskog fakulteta temelji se na promatranju 3113 odraslih koji su 1971. obuhvaćeni studijom o zdravlju srca i praćeni trideset godina. Nije utvrđena uvjerljiva veza između tjelesne težine ispitanika i udaljenosti od restorana brze hrane.
"Možda se ne bismo morali usredotočiti na blizinu", rekao je Block i dodao da je možda važnije proučiti zašto ljudi donose odluke koje donose u restoranima, trgovinama namirnicama i u drugih mjestima s hranom.
Vezane vijesti
60 posto odraslih i 19 posto djece ima prekomjernu tjelesnu težinu
Zagrebački Gradski ured za zdravstvo i branitelje u suradnji s Udrugom za prevenciju prekomjerne težine obilježilo je Europski dan debljine okruglim… Više
- U SAD-u je bucmasto dijete još uvijek ideal
- Za debljanje su odgovorne kalorije a ne sastav hrane
- Pretili ljudi jedu rjeđe
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
24.05.2012. / 18:00
Solar Impulse na testnom letu preko Sredozemlja
-
24.05.2012. / 17:21
Iskon razvija vlastiti servis za razmjenu i pohranu podataka
-
24.05.2012. / 17:10
'Učini sve da ne pobijediš na Euroviziji'
-
24.05.2012. / 16:55
Samsung predstavio Galaxy Ace Duos










