11.10.2011. / 16:03
Čokolada štiti žene od srčanog udara
Povremeno konzumiranje čokolade, osobito tamne, kod žena smanjuje rizik od srčanog udara, rezultati su istraživanja švedskih znanstvenika s Karolinska Instituta, u čiju je studiju bilo uključeno više od 33.000 pripadnica ljepšeg spola.
Čokolada je zdrava za ženuPovremeno konzumiranje čokolade, osobito tamne, kod žena smanjuje rizik od srčanog udara, rezultati su istraživanja švedskih znanstvenika s Karolinska Instituta, u čiju je studiju bilo uključeno više od 33.000 pripadnica ljepšeg spola.
U skupini koja je tjedno konzumirala više od 45 grama čokolade ustanovljeno je 2,5 srčanih udara na 1000 žena, a u skupini koja je tjedno konzumirala do devet grama čokolade, na 1000 žena bilo je 7,8 srčanih udara.
Znanstvenici tvrde da je za to zaslužan udio kakaa u čokoladi, odnosno flavonoidi koji svojim antioksidativnim djelovanjem povoljno utječu na cijeli organizam. Flavonoidi su tvari isključivo biljnog porijekla, pa ih zato često nazivaju i bioflavonoidima. U velikim ih količinama možemo pronaći u agrumima, ekstraktu biljke ginkgo, zelenom i bijelom čaju, šparogama, komoraču te u ljusci crnog grožđa tj. crnom vinu i - kakau, odnosno tamnoj čokoladi. Flavonoidi reduciraju razinu lošeg kolesterola, snižavaju krvni pritisak i jačaju krvne žile.
Znanstvenica Susanna Larsson s Karolinska Instituta tvrdi da konzumiranje čokolade utječe pozitivno na zdravlje, no ako se u tomu pretjera, učinak može biti kontraproduktivan, s obzirom na to da je čokolada bogata masnoćama i šećerom te sadrži puno kalorija. Zato se preporučuje konzumiranje tamne čokolade, koja sadrži više kakaa i manje šećera.
Vezane vijesti
Muamba samostalno hoda po londonskoj bolnici
Menadžer engleskog nogometnog kluba Bolton, Owen Coyle, potvrdio je za engleske medije da njegov igrač Farbice Muamba nastavlja s čudesnim oporavkom… Više
- Crnom čokoladom pobijedite stres
- Nakon zabrane pušenja, mnogo manje infarkta
- Gubitak bliske osobe povećava izglede za infarkt
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
24.05.2012. / 16:55
Samsung predstavio Galaxy Ace Duos
-
24.05.2012. / 16:45
United ponudio 17 milijuna eura za Shinjija Kagawu
-
24.05.2012. / 16:40
Sveti sakarament
-
24.05.2012. / 16:40
Sezona open air koncerata počinje u Westgateu










