04.07.2011. / 14:30
Vozači oprez - Jedna čaša piva povećava rizik od prometne nesreće
Studija koju su proveli demografi Kalifornijskog Sveučilišta u San Diegu, sugerira da je veća vjerojatnost da će prometnu nesreću napraviti vozači koji popiju samo jednu čašu alkohola prije vožnje automobila, nego oni trijezni, a i nesreće koje prouzroče vozači koji su konzumirali alkohol su teže od onih koje naprave vozači koji nisu konzumirali alkohol
IlustracijaIako je zakonski dopušteno popiti nekoliko čašica alkohola prije sjedanja za volan, studija objavljenja u časopisu Addiction sugerira da je i mala količina alkohola povezana sa povećanim rizikom od prometnih nesreća i smrti, prenosi Time.
Studija koju su proveli demografi Kalifornijskog Sveučilišta u San Diegu, sugerira da je veća vjerojatnost da će prometnu nesreću napraviti vozači koji popiju samo jednu čašu alkohola prije vožnje automobila, nego oni trijezni, a i nesreće koje prouzroče vozači koji su konzumirali alkohol su teže od onih koje naprave vozači koji nisu konzumirali alkohol. Otkriveno je da je su vozači sa samo 0,1 promila alkohola u krvi, što odgovara čaši light piva, napravili čak za 37 posto opasniju prometnu nesreću od onih koji nisu konzumirali alkohol. Ono što ovome doprinosi je i to što će vozači nakon konzumacije alkohola voziti brže, rizičnije i neće imati zaštitni pojas.
Otkriveno je i da se više prometnih nesreća događa vikendima, ljeti i tijekom noći dok su vozači umorni. Autori studije se nadaju da će ovo istraživanje utjecati na to da se smanji granica dozvoljene količine alkohola u krvi kod vozača.
Vezane vijesti
Slovenski vojnici opozvani s Kosova zbog alkohola
Slovenija je u srijedu vratila kući četiri svoja vojnika koji su sudjelovali u mirovnoj operaciji KFOR na Kosovu, jer su zatečeni u alkoholiziranom… Više
- Automobil bez vozača na cestama Nevade
- Istraživanje: Tetovirane osobe više piju
- Vukla muškarca pod automobilom nekoliko kilometara
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
23.05.2012. / 19:59
Dugovanje duže od života
-
23.05.2012. / 19:49
Postoji li globalni ideal ljepote?
-
23.05.2012. / 19:32
Janša: Uvođenje euroobveznica nije realno
-
23.05.2012. / 19:12
Električni automobili - skupa greška?










