17.02.2011. / 11:44
Oprez: I Facebook može izazvati poremećaje u prehrani
Što više vremena djevojčice provedu na Facebooku, to je veći rizik od razvoja anoreksije, bulimije i pretjerane sklonosti dijetama
Da Facebook, jedna od najpopularnijih društvenih mreža može utjecati na poremećaje prehrane, naročito kod djevojčica, rezultati su istraživanja provedenog na Sveučilištu Haifa.
Naime, što više vremena djevojčice provedu na Facebooku, to je veći rizik od razvoja anoreksije, bulimije i pretjerane sklonosti dijetama.
U ovom istraživanju, djevojčice dobi od 12 do 19 godina odgovarale su na pitanja koliko vremena gledaju televiziju i surfaju internetom. Osim toga trebale su iznijeti svoj stav prema mršavljenju, odnosno debljini.
Pokazalo se da one djevojčice koje većinu slobodnog vremena provode pred računalom imaju veću želju za savršenom linijom tijela, dakle kod njih je povećan rizik od poremećaja u prehrani. Slična veza uočena je između "žutog tiska" na internetu i problema sa ishranom kod djevojčica u razvoju.
Vezane vijesti
Dojenjem protiv pretilosti
Dojene bebe dobivaju u prvoj godini života manje na težini od beba hranjenih dojenačkim formulama te imaju manje izgleda u budućnosti imati problema… Više
- Strogi režim prehrane zdrav za trudnice
- Strategija borbe protiv Alzheimerove bolesti
- Gotovo svaki treći Amerikanac mjesečari
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
22.05.2012. / 13:47
Beogradska filharmonija gostuje u KD Vatroslav Lisinski
-
22.05.2012. / 13:41
U prodaji ulaznice za XII. Liburnia Jazz Festival
-
22.05.2012. / 13:33
Obama: Važno je da Grčka ostane u eurozoni
-
22.05.2012. / 13:24
Bolje informirani imaju pozitivnije mišljenje o političarima










