Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju.

Ovo je prva investicija ovakve vrste u Republici Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey.

Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.

James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe, rekao je kako mu je “drago što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji.”

“Pratili smo razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. Vrlo smo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno”, izjavio je Alain Groenendaal, predsjednik Uprave Grey Europe.

“Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica”, prokomentirao je Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM.

“Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integriranog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni”, zaključio je Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM.

WPP je svjetski lider u marketinškim komunikacijama u čijem sastavu su vodeće tvrtke iz područja oglašavanja, istraživanja tržišta, odnosa s javnošću, brendiranja i sl. Šestu godinu za redom WPP je proglašen holding kompanijom godine na festivalu Cannes Lions 2016, a petu godinu za redom je proglašen najučinkovitijom globalnom holding kompanijom prema Effie Indexu 2016. (wpp.com)

Komentiraj