‘National Geographic – Modernizacija branda starog 130 godina’ naziv je prezentacije višeg potpredsjednika FOX Network Groupa, koji je na proteklom NEM-u u Dubrovniku govorio o važnosti tog slavnog američkog magazina te kako je i je li uopće taj magazin preživio digitalizaciju

“National Geographic – Modernizacija brenda starog 130 godina” bio je naziv prezentacije Christiana Brenta, višeg potpredsjednika za globalna istraživanja i strategije FOX Networks Group na NEM-u, međunarodnoj konferenciji televizijskih profesionalaca koja se i ove godine održala u Dubrovniku. Christian Brent od 2014. godine koordinira istraživanja o gledateljima za FOX Networks Group u trima međunarodnim regijama kompanije: Europi i Africi, Latinskoj Americi te Aziji i Pacifiku.

Kao viši izvršni direktor s bogatim iskustvom bavi se područjima analize publike, istraživanja i marketinške strategije. Dokazao se u menadžerskim ulogama u mnogim multinacionalnim kompanijama u Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u. Prije dolaska u FOX 2013. sedam godina proveo je u BBC Worldwideu i vodio istraživanja i strategiju za BBC-jeve međunarodne kanale. Prije toga radio je u Miamiju kao voditelj istraživanja za Walt Disney Television za Latinsku Ameriku, a neko vrijeme živio je i radio i u Hong Kongu.

NACIONAL: Što je National Geographic koji postoji već 130 godina?

National Geographic osnovan je u Washingtonu 1888. kao znanstveno društvo. Osnovala ga je grupa od 33 znanstvenika, istraživača i entuzijasta koji su željeli tako formalizirati svoj rad. Prvi znanstveni časopis tiskan je u samo 200 primjeraka, on se tada obraćao znanstvenoj zajednici, a ne svekolikoj globalnoj publici kao danas. Nakon toga razvio se u časopis koji je postao internacionalan, a 1997. osnovan je i televizijski kanal. U biti National Geographic je znanstveno, neprofitno društvo i takvo je ostalo sve do danas. Zapravo, postoje dvije strane poslovanja, jedna je neprofitna – National Geographic Society – a druga je komercijalna organizacija – National Geographic Partners. Ono što se promijenilo jest da su odnedavno svi naši proizvodi namijenjeni široj publici sada stavljeni pod jedan kišobran – časopis, digitalna izdanja i televizija – okupljeni su pod imenom National Geographic Partners. Dvadeset i sedam posto svih naših komercijalnih prihoda vraća se u neprofitno društvo kako bi se investiralo u nova istraživanja. To je puno više nego što itko u ovom poslu ulaže u znanstvena istraživanja i u tome smo doista jedinstveni…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj