Hrvatska europarlamentarka Biljan Brozan danas u Bruxellesu organizira radionicu o diskriminaciji kupaca kad je u pitanju online kupovina na području Europske Unije.

“Radi se o tome da hrvatski potrošaci koji kupuju preko interneta nisu ravnopravni s drugim kupcima u EU, imamo razliku u cijeni dostave, a to je glavni problema zašto se kupci u Hrvatskoj manje odlučuju za internet kupovinu. Imamo i neujednačeno tržište, primjerice da dostava u jednom smjeru košta primjerice 18 eura, a na istoj relaciji u suprotnoj smjeru duplo više. Ovo se odnosi na kupovanje između članica Unije”, objasnila je Borzan za N1.

Dodala je kako će odredba koja regulira online kupovinu do ljeta proći kroz sve procedure EU parlamenta, a nakon toga idu takozvani trijalozi. “Danas je u Hrvatskoj već 30 posto kupaca koji kupuju online jednom ili više puta mjesečno, vjerujem da će trijalozi završiti vrlo brzo”, zaključila je SDP-ova europarlamentarka.

Komentiraj