Hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan u petak je gostovala na RTL-u, gdje je komentirala analizu proizvoda poput deterždenta za rublje i slatkiša koja je pokazala da da su mnogi proizvodi koji se plasiraju i na naše tržište različite kvalitete u Hrvatskoj i Njemačkoj.

“Danas sam povjerenici za zaštitu potrošača u Europskoj komisiji, gospođoj Veri Jourovoj, poslala prijevod na engleskom rezultata istraživanja i ono što nam sada slijedi je jedna borba u europskom parlamentu. Ovo istraživanje je u svakom slučaju jedno moćno oružje u toj borbi kako bismo svim zastupnicima prvo, a onda i ostaloj javnosti, pokazali što se zapravo događa na tržištu. Istraživanje je rađeno na jednom visokom zannstvenom nivou i smatram da niti jedan zaključak koji smo dobili se ne može osporavati”, rekla je Borzan.

Naglasila je kako bi voljela da proizvođači, pod pritiskom stavova zaključaka koje donosi istraživanje, promjene poslovnu politiku. “Neki su to i napravili jer im negativna reklama ne odgovara i počeli su plasirati isti proizvod na čitavo jedinstveno europsko tržište. Oni koji to ne budu htjeli učiniti, cilj nas zastupnika koji se borimo za ovo je da se promjene zakoni na način da se ovo označi kao nepoštena trgovačka praksa i time zabrani zakonom”, dodala je.

Borzan kaže i kako od hrvatske Vlade očekuje da se u Europskom vijeću ,kada bude rasprava o ovoj temi, vrlo oštro bori da se zakoni mijenjaju. “Očekujem podršku naše Vlade. Ova tema je bila na vijeću u nekoliko navrata nakon što su bila gotova istraživanja u Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj. Zasada konkretnih zaključaka nema”, poručuje.

Komentiraj

FOTO:HINA/ Tomislav PAVLEK
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.