Njemačka komapnija objavila je prve crteže konceptnog crossover vozila e-tron quattro s električnim pogonom i autonomijom preko 500 km.

Audi CrossoverAudi je sredinom kolovoza otkrio da u suradnji s kompanijama Samsung i LG razvija baterije koje će napajati strujom buduća električna SUV vozila ove marke.

Da proizvođač već uveliko radi na novoj generaciji crossover modela na električni pogon svjedoči koncept e-tron quattro. Vozilo koje predstavlja preteču serijskog Audija Q6 imat će svjetsku premijeru u rujnu na salonu automobila u Frankfurtu.

Audi CrossoverU usporedbi sa SUV modelima Q5 i Q7, e-tron quattro ima dimaničnije linije i veću zakošenost zadnjeg dijela, dok se silueta krova blago spušta od pozicije vozača prema vratima prtljažnjika, čime se naglašava njegov sporski imidž.

Automobil je opremljen futurističkim farovima s OLED Matrix i laserskom tehnologijom.

Dosta pažnje posvećeno je aerodinamičnim svojstvima vozila – Audi se pohvalio da koeficijent otpora zraka iznosi 0.25, što je prema riječima ljudi iz te kompanije najbolji rezultat u segmentu.

Audi CrossoverKoncept je zasnovan na MLB mehaničkoj platformi druge generacije. Po dimenzijama je pozicioniran između spomenutih SUV modela Q5 i Q7, što znači da bi serijska verzija trebala na tržištu biti konkurentna BMW-u X4.

Pogonski sustav zasnovan je na onom iz Audija R8 e-tron. Za pokretanje vozila se koriste tri elektromotora – jedan na prednjoj osovini i dva koja se nalaze straga, čim je osiguran permanentni sustav pogona na sva 4 kotača.

Audi CrossoverMotori se strujom napajaju iz litijum-ionskih baterija koje su smještene između prednje i zadnje osovine, ispod putničkog djela kabine.

Na taj način težište vozila je nisko pozicionirano, a i masa je bolje raspoređena po osovinama.

Kao što je već najavljeno, baterije razvijene u surdanji sa Samsungom i kompanijom LG u stanju su da osiguraju neprekidnu vožnju od preko 500 km.

Audi CrossoverPutnička kabina pruža komfor za 4 odrasle osobe. Sve komande, osim volana i papučica nožnih komandi, preseljene su na 4 OLED ekrana osjetljiva na dodir.

Onaj ispred vozača služi kao instrument tabla, dva su postavljena na prednji dio centralne konzole, dok je posljednji smješten na dohvat ruku putnika koji se nalaze na zadnjim sjedištima.

Nakon premijere koncepta, Audi će nastaviti raditi na serijskom Q6 koji bi se na tržištu trebalo pojaviti 2018.

Komentiraj