ANKA MRAK TARITAŠ “HNS na sljedeće izbore izlazi samostalno, moramo to napraviti”

Autor:

Patrik Macek/PIXSELL

Anka Mrak Taritaš sinoć je gostovala u emisiji ‘Pressing’ N1 televizije, gdje je otkrila kako će HNS na sljedeće izbore izaći samostalno.

“Moramo to napraviti. Moramo se složiti na taj način i to je naša obaveza i prema stranci i prema biračima. Ništa nije zapisano u kamenu, ali mi moramo biti spremni samostalno ići na izbore”, rekla je Mrak Taritaš dodajući kako je u odličnim odnosima s predsjednikom stranke Ivanom Vrdoljakom te da ju uopće ne zanima kandidatura za predsjednicu HNS-a.

Smatra kako će lokalni izbori pokazivati gdje je koja stranka u odnosu na velike gradove. Vjeruje da je Vrdoljak blizu odluke da se kandidira za osječkog gradonačelnika.

Očekuje da će kandidata za gradonačelnika Zagreba biti puno. “Ja mislim da mi je prednost to što sam žena. Ja sam u nekoliko navrata rekla da sam klasično odgojena, domaćica. Ja mislim da žene imaju puno prednosti. Moramo se puno puta isključiti iz jednog posla i uključiti u drugi. Muškarci se više koncentriraju na jedan tip posla. Ja mislim da se žene moraju izboriti za svoj prostor. Kad dođu visoko u politiku, pokušavaju biti muškarci. Žena treba biti žena”, objasnila je.

Dio njenog programa je i prijedlog plaćanja tramvaja po broju stanica kojima se korisnik vozi. “Ja imam program koji se zove pametni grad za građane grada Zagreba. To znači pametno upravljati gradom. Pametna karta znači da svaki koncesionar odatle uzima dio, a građani plate samo jednu. Svatko bi trebao plaćati i onoliko koliko smeća proizvodi”, kaže.

Mrak Taritaš komentirala je i napad na taksiste Ubera u Zagrebu. “To nije dobro, to su krive poruke. Na tržištu treba biti mjesta za svakoga, ne treba biti povlaštenih. Nitko nema ekskluzivno pravo na ništa”, poručuje dodajući da nije normalno da zagrebački taksisti ne smiju stajati ispred zagrebačke zračne luke, kao ni to da ne postoji brza linija gradskoga prijevoza do zračne luke.

Stanje u vrtićima nazvala je lošima, a smatra kako priču o Metrou treba zaboraviti. “Zagreb se dužinski razvija, a kod metroa dio prometa između dvije stanice mora biti oko kilometar razmaka, to je otprilike Kvatrić – Britanac. O čemu govorimo?”, zaključila je HNS-ovka.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)