American Express je vodeća kreditna kartica na hrvatskom kartičnom tržištu, pokazalo je istraživanje preferencija potrošača Credit Card Monitoring (CCM) provedeno od agencije GfK – Centar za istraživanje tržišta d.o.o.

Rezultati istraživanja potvrđuju American Express kao najpoznatiju karticu na našem tržištu, za koju je čulo čak 94% građana Republike Hrvatske. American Express kartica se najčešće navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika), na kojoj također bilježi rast, a najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji “Top of the Mind” kartica, odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor – što predstavlja najznačajniji “brand awareness indicator”.

Visokoj prepoznatljivosti brenda svakako su doprinijele i reklame/oglasi vezani uz American Express brend, koji i u ovogodišnjem istraživanju ostvaruju najvišu razinu prepoznatljivosti u usporedbi s ostalim kartičnim brendovima.

Zabilježeno je i visoko te vrlo stabilno zadovoljstvo korisnika American Express kartica, koji ove kartice više uzastopnih godina ocjenjuju s visokom prosječnom ocjenom od 4.5 (na skali od 1 do 5). Rezultati CCM istraživanja pokazali su da ukupno 6% od ispitanih građana planira početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je i American Express.

CCM istraživanje potvrđuje kako su korisnici zadovoljni pogodnostima American Express kartice, kod kojih obročna otplata bez kamata i naknada čini 72% u ukupnom korištenju kredita s otplatom putem kartice.

American Express korisnici skloni su i potrošačkim kreditima, što potvrđuje atraktivnost ponude potrošačkih kredita za korisnike ovih kartica.

Zaključno, American Express u Hrvatskoj, prema rezultatima najnovijeg CCM istraživanja, ima ugled vodeće kartice s puno pogodnosti…

PBZ Card za korisnike American Express kartica kontinuirano zadnjih nekoliko godina unapređuje pogodnost obročne kupnje bez kamata i naknada, u kojoj drži vodeći položaj i po prometu i po broju prodajnih mjesta na kojima je ona danas dostupna, uključujući više od 35 000 prodajnih mjesta diljem Republike Hrvatske.

Komentiraj