Alkaloid AD Skopje ostvario je pozitivne financijske rezultate u razdoblju od siječnja do ožujka 2017. godine, što prikazuje nerevidiran samostalan i nerevidiran konsolidirani račun dobiti i gubitka.

“U razdoblju od siječnja do ožujka, ukupna konsolidirana prodaja dosegla je 37,9 milijuna, što je povećanje od 10% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu povećana je za 11%, dok je ukupan konsolidirani izvoz društva povećan za 9%.

Od ukupne konsolidirane prodaje, 38% ostvareno je na domaćem tržištu, dok se na strana tržišta odnosi 62%. Analiza prema regiji pokazuje da zemlje jugoistočne Europe čine 30% prodaje, Rusija i ZND 8%, 23% prodaje ostvareno je u zemljama zapadne Europe (EU i EFTA), dok se na ostala tržišta odnosi 1% ukupne konsolidirane prodaje. Najveći porast na tržištima izvoza zabilježen je u sljedećim zemljama: Velika Britanija imala je prodaju od 1,1 milijun eura – što je povećanje od 4.275%, Rusija 36%, Rumunjska 63%, Slovenija 28%, Hrvatska 5%, Mađarska 369%, Republika Češka 467%, Albanija 11% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da su se najbolje prodavali proizvodi iz segmenta farmaceutike – 85%, pri čemu se na OTC proizvode odnosi 20%, na kardiovaskularne proizvode 17%, neurološke proizvode 13%, antibiotike 15% itd. Segment kemije, kozmetike i botanike zaslužan je za 15% ukupne konsolidirane prodaje, a preciznije: kemija 4%, kozmetika 8% i botanika 3%.

Konsolidirana zarada prije kamate, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dosegla 6,3 milijuna eura, zabilježila je povećanje od 12%, dok je neto konsolidirana dobit iznosila 3,8 milijuna eura što je povećanje od 11%.

Ukupne investicije u dugotrajnu imovinu u razdoblju od siječnja do ožujka 2017. godine iznosile su 2,1 milijun eura”, piše u priopćenju tvrtke.

Komentiraj