Općinski građanski sud u Zagrebu donio je nepravomoćnu presudu prema kojoj dnevni list 24 sata Ivani Nobilo Cetinski treba plati 30.000 kuna zbog povrede dostojanstva, ugleda i časti tekstom pod naslovom “Fatalna dadilja: Ivana je Tonyja varala s Markom koji joj čuva kćer” obavljenog u studenom 2011.

U obrazloženju presude navodi se da je sud utvrdio da je objavljivanjem spornog članka tužiteljici nanesena šteta te da je Ivana Nobilo Cetinski tijekom postupka dokazala da navodi u tekstu koji implicira na postojanje ljubavne veze s Markom Bunčićem, inače krsnim kumom njena djeteta, nisu osnovani.

Sud navodi i da je sporni tekst objavljen iz senzacionalističkih pobuda te da je tijekom postupka utvrđeno da je priča objavljena unatoč tome što je Marko Bunčić u razgovoru s novinarkom opovrgnuo navodnu vezu. Prema iskazu saslušane novinarke tekst je bio objavljen jer se tako “to u praksi radi” i jer je urednik to “amenovao”.

Protiv te presude 24 sata ima pravo žalbe u roku od 15 dana, a o žalbi odlučuje Županijski sud u Zagrebu.

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.