Objavljene aktivnosti kampanje ‘Počeši s razlogom’ za rano otkrivanje raka testisa

Autor:

Ove godine kampanja ‘Počeši s razlogom’ ide korak dalje te naglašava važnost samopregleda, ali i nužnost odlaska urologu ako se otkriju promjene na testisima. ‘Budi hrabar’ novi je televizijski spot edukativno-zdravstvene kampanje.

Zajednička kampanja Kliničkog bolničkog centra Zagreb i Ožujskog piva za rano otkrivanje raka testisa je prošle godine izazvala veliko zanimanje javnosti i rezultirala ranim otkrivanjem raka testisa kod 46 muškaraca. Taj rezultat pokazuje da kontinuirana edukacija i bolja informiranost o bolesti i važnosti samopregleda mogu dugoročno doprinijeti manjem broju oboljelih muškaraca u fazi uznapredovale bolesti i time većoj stopi izlječenja.

Rak testisa, koji se najčešće pojavljuje kod muškaraca između 18 i 35 godine, ako se otkrije u ranoj fazi, izlječiv je u više od 95 posto slučajeva. Upravo zbog te činjenice samopregled je prvi važan korak.

Drugi korak svakako je odlazak urologu, koji mnogi muškarci odgađaju, a upravo je on ključan u bržem izlječenju.

“Kao ravnatelj vodećeg domaćeg zdravstvenog centra pozdravljam nastavak kampanje ‘Počeši s razlogom’. Ne vidimo svakodnevno da ovakvi veliki edukativni javnozdravstveni projekti imaju izravan i važan utjecaj. Broj od 46 novootkrivenih slučajeva raka testisa u ranoj fazi za nas je velik uspjeh. Još jednom koristim priliku pozvati muškarce da redovito obavljaju samopregled testisa te se obrate svojem liječniku ako primijete bilo kakve promjene. Važno je naglasiti da se rak testisa ne može prevenirati te da su upravo redoviti pregledi nužni za rano otkrivanje i samim time uspješnije liječenje”, objasnio je prof. dr. sc. Ante Ćorušić, ravnatelj KBC-a Zagreb

Na konferenciji za medije predstavljeni rezultati i aktivnosti kampanje ‘Počeši s razlogom’ za 2017. godinu

Koliki je kampanja imala utjecaj na javnost, pokazuje i činjenica da je telefonsko savjetovalište, otvoreno u sklopu aktivnosti kampanje prošle godine pri Odjelu za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb, primilo više od 400 poziva muškaraca koji su tražili dodatne informacije o ovoj bolesti.

Telefonsko savjetovalište s radom nastavlja i ove godine, a u sklopu njega liječnici Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb svakog četvrtka od 13 do 15 sati na broj telefona 01 2388 112 odgovarat će na sva dodatna pitanja o ovoj bolesti.

“Činjenica da smo prošlogodišnjim aktivnostima kampanje doista podignuli svijest muškaraca o važnosti njihova zdravlja, potaknula nas je da ove godine nastavimo kampanju u jednako angažiranom tonu. Ove godine predstavljamo novi televizijski spot ‘Budi hrabar’, kojim idemo korak dalje i želimo naglasiti važnost odlaska urologu ako se otkriju bilo kakve promjene na testisima. Također donosimo osobne priče muškaraca koji su preboljeli rak testisa te nastavljamo s javnozdravstvenim akcijama po Hrvatskoj”, najavio je Vanja Bartolec iz Ožujskog piva.

Za više informacija posjetite i nternetsku stranicu www.pocesisrazlogom.com.

Vanja Bartolec iz Ožujskog piva i Ivan Vučenović

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)